صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 29
کد خبر: ۵۲۶۹۱

برنامه عصر جدید متوقف شد؟

وضعیت ادامه عصر جدید احسان علیخانی به دلیل موج دوم کرونا و تشدید پروتکل ها بهداشتی تغییراتی داشته است و ضبط این برنامه استعدادیابی ادامه دارد.

 به گزارش راهبرد معاصر وضعیت ادامه عصر جدید احسان علیخانی با دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا با تغییراتی همراه بوده و قرار است تغییراتی در ضبط برنامه ایجاد شود. از جمله تغییراتی که در ضبط این برنامه ایجاد شده است حذف تماشاچیان حاضر در سالن، حذف بخش های مربوط به پشت صحنه مثل استودیوی همراهان و خانواده است. همچنین قرار است از همه عوامل و شرکت کننده ها وتست کرونا گرفته شود. به دلیل تشیدی شیوع کرونا همچنین تعداد عوامل ضبط و تولید برنامه نیز کاهش پیدا کرده است.

 

 

 

اما واگر ها  درباره ادامه عصر جدید!

 

مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران که از ۱۹ تیرماه در اقدامی خودخواسته و به طور موقت، به دلیل موج دوم کرونا متوقف شده بود، حالا دارد به ضبط خود ادامه می‌دهد، منتها شرایط عصرجدید تغییر کرده است و با سفت و سخت‌ترین مراعات‌های بهداشتی و اِعمال شدید مفاد پروتکلی که از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ شده، در حال تولید است.

احسان علیخانی قبلا هم در این برنامه با تاکید گفته بود، خیلی شرایط سختی برای ادامه ضبط عصرجدید داریم اما داریم تلاش می‌کنیم با همه رعایت‌های قانونی و بهداشتی، این شادی و دلخوشی برای مردم بماند و بتوانیم این برنامه را راهی آنتن کنیم.

 

عصرجدید شنبه‌ها و یکشنبه‌ها پخش می‌شود و منتظر قسمت پنجم از دور دوم این مسابقه تلویزیونی در آغاز هفته‌ای که می‌آید، باشید. در این مرحله، رای شماست که تعیین می‌کند کدام اجرا به نیمه‌نهایی برسد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: