صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 22
کد خبر: ۵۲۷۳
تعداد نظرات: ۲۴ نظر

آدرس www. Irtusan.ir برای ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان حمل و نقل عمومی

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیل درمان رانندگان حمل و نقل عمومی از شنبه (۴اسفندماه) خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر ، مرتضی ضامنیذ در خصوص آخرین وضعیت طرح صدور بیمه‌نامه‌های رانندگان حمل و نقل عمومی بدون سود و ضامن تا سقف ۳ میلیون تومان اظهارکرد: فرآیند این طرح آغاز شده است و رانندگان می‌توانند برای دریافت کلیه خدمات بیمه‌ای از قبیل بیمه شخص ثالث، بیمه تکمیل درمان، بیمه آتش سوزی و تمام بیمه نامه‌های مورد نیاز به شعب منتخب بیمه دانا که در هر شهر سازمان تاکسیرانی مربوطه اطلاع‌رسانی لازم را کرده مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح شرایط خوبی دارد زیرا بدون نیاز به ضامن، گشایش اعتبار و بیمه‌نامه صادر می‌شود، گفت: ثبت‌نام برای صدور بیمه‌های دیگر به جز بیمه تکمیل درمان از روزهای گذشته آغاز شده است و ثبت‌نام بیمه تکمیل درمان از شنبه (۴ اسفندماه) آغاز می‌شود.

 

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در پاسخ به این پرسش که پیش بینی می‌کنید این بیمه‌ها چه تعداد از رانندگان را تحت پوشش قرار دهد، اظهارکرد: به دلیل اینکه در آغاز این طرح هستیم ۳۰۰۰ نفر تشکیل پرونده داده‌اند اما با توجه به مزایایی این طرح اعم از سود و کارمزد صفر درصد و پرداخت اقساط در ۱۲ ماه به نظر می‌رسد تعدادی بیشتری تمایل به ثبت نام داشته باشند.

 

مزیت دیگر این طرح این است که در صورتی که رانندگان نسبت به پرداخت اقساط خود، خوش حساب باشند، سال آینده نیز اتوماتیک و بدون مراجعه مجدد بیمه‌نامه هایشان صادر و به صورت رایگان به درب منزلشان ارسال می‌شود.

 

ضامنی همچنین به آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیل درمان از شنبه ۴اسفند نیز اشاره کرد وگفت: رانندگان می‌توانند از روز شنبه با مراجعه به سایت www. Irtusan.ir ثبت نامشان را در حوزه بیمه تکمیل درمان انجام دهند و همچنین تا ۲۰ اسفند سالجاری فرصت دارند نسبت به تکمیل اطلاعات خود و خانواده اقدام کنند تا پس از جمع آوری و تجمیع اطلاعات نسبت به صدور بیمه نامه تکمیل درمان اقدام شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کریم عبدی
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
اصلا گزینه ثبت نام نداره برا چی پس ما چجوری ثبت نام کنیم
ugd
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
وارد سایت شدم اصلاً گزینه ثبت نام نداره جایی برای ثبت نام ندیدم نمیدونم کلکشون چیه؟
بهرام بکتاش
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
بیمه تکمیلیلی درمان میخواهم
اکبر بیات
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
سر کاریم ثبت نام نمی تونیم بکنیم
علیرضا فتحی
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
با عرض سلام و خداقوت ؛
با تشکر از پیش بینی بیمه تکمیل درمان برای رانندگان ناوگان عمومی ، از زمان ثبت نام تاکنون قریب یک ماه میگذرد و هیچ خبری از فرایند ثبت نام نیست جهت پیگیری و ادامه مسیر ثبت نام باید چه کرد ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید . با تشکر مجدد
مهدی
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
چراکس این نظرهارونمی خونه که یک جوابی بده.
تقی مهاجر
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
چرا برای راننده تاکسی ها اقدام نمی کنند.
مهدی
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
آخه وقتی گرینه ثبت نام ندارین چرا تواخبا میگید ثبت نام بیمه تکمیلی تمدید شود.مردم آزارها
مهدی
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
سرکاریه اصلا گزینه ثبت نام نداره
امراله مهماندوست
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که هر دو در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشند؟
چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (لارستان + گراش + لامرد + مهر + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
چرا …
چرا …
چرا …
چرا …
این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس ( قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) می باشند اشتباه بزرگ غیر قابل جبرانی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج مرکز شهرستان خنج تا شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از مسیر راه جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند +خنج) را که محاسبه کنید از حدود 39 کیلومتر تا 49 کیلومتر می شود اما شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتری شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بایستی شهرخنج مرکز شهرستان خنج به عنوان محل استقرار ادارات کل برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار می گرفت.
هوشنگ زرقی
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
بیمه تکملیل
پاکدامن
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
سلام اصلا برای ثبت نام گزینه ای نیست وصفحه ای باز نمیشه
ناشناس
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
سر کاریه که کجا گزینه ثبت نام داره/؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
سره کاریه
ناشناس
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
سلام من برای ثبت نام کدملی راوارد کردم مشخصات من داده شد وقتی می خوام ثبتش کنم می زنه اسم شما صحیح نمی باشه
حسین
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
من راننده وانت هستم رفتم تو سایت سان شماره ملی می خواد وقتی وارد میکنی خطا میده ومیگه به سازمان حمل و نقل مراجعه کنید ومراجعه کردم مگن ما اطلاع نداریم لطفا کسی اگه ثبت نام کرده راهنمایی کنه ممنون
Mojtaba
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
چرا برای راننده هایی که تا کنون کلا بیمه نکردید هیچ اقدامی نمیکنید؟؟هرسال آخر سال میگید سال جدید راننده هایی که تحت پوشش بیمه نیستن بیمه میشوند هیچ خبری نمیشه تا آخر سال بعد وهمین وعده‌ب پوچ
فرامرز شلالوند
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان حمل ونقل عمومی
مهدی
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
سلام من ثبت نام کردم اما در وسط ثبتنام در قسمت انتخاب نوع بیمه هنگام ذخیره کردنش پیام خطا اورد دوباره خوستم ثبت نام کنم کد ملی را دادم نوشته قبلا ثبت نام کردید و هیچ نام کار بری یا پسوردی از سایت دریافت نکردم الان چه کنم
ناشناس
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
مثل بزک نمیر بهار میاده .چون گزینه ای برای ثبت نام نیست فقط برای دل خوشیه
نسیم
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
سلام.من رفتم سایت مذکور..لیکن یک نام کاربری و رمزعبور میخواد. منظورش چیست؟ ازکجا باید بیاریم؟
ناشناس
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
سرکاریه ک سایت گزینه ثبت نام ندارد
جلالی
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
چرا نمیشه برا بیمه ثبت نام کرد
عبدللرضا
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
سلام آیا رانندگان آژانسها کارت شهری داشته باشند میتوانند بیمه تکمیلی شوند