صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 31
کد خبر: ۵۲۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

سمیه نور تاجر ایرانی در امارات کیست؟ + عکس

سمیه نور تاجر ایرانی ساکن امارات است که برای نخستین بار در مزایده خرید پارچه متبرک زربافت خانه خدا شرکت کرده و برنده آن شده است.

به گزارش راهبرد معاصر سمیه نور تاجر ایرانی اصل ساکن امارات است که بر اسسا اخبار منتشر شده در مزایده خرید پارچه زربافت خانه خدا برنده شده است. سمیه نور در یک پیام ویدئویی با فروش این پارچه در ایام حج و در آستانه عید قربان عواید حاصل از این فروش را به مسلمان جهان از جمله ایران برای تهیه دارو و سایر وسائل مورد نیاز مصرف می کند.

 

سمیه نور کیست + بیوگرافی و عکس

او هدف از این اقدام خیرخواهانه را ثبتِ نام ایرانیان در میان حامیان مالی نامدار در جهان مانند بیل گیتس یا ایلان ماسک دانست.

 

 

او میگوید هر بار که در خبرها اعلام میشود ثروتمندان صاحب نام دنیا مانند بیل گیتس بخشی از ثروت خود را در راه بشر دوستانه صرف کرده اند از اینکه نام ایرانی ها در این اخبار (با وجود ثروت و اعتقاداتشان) نیست ناراحت میشدم، از این رو با این کار هم به فرشتگان سلامت وطنم و هم به مردم هم کیش خودم درتمام دنیا اعلام کمک و همبستگی میکنم.

 

گفتنی است در قسمت طلایی زربافتی که در پرده خانه خدا بکار رفته ۱۲۴ کیلوگرم طلای خالص ۲۴ عیار استفاده شده و برای نگهداری و اهدای آن آداب خاصی مترتب است که عظمت و بزرگی آنرا صد چندان میکند.

 

 

سمیه نور در سال ۲۰۲۰ هم عنوان شیک پوش ترین بانوی تاجر در کشور امارات را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
زینب ناصری
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
خیلی دوست دارم بیام پیش شما کار کنم چون یه آدمی هستم از نظر اقتصادی و وضعیت مالی خیلی پایین هستم و دوست دارم پیش شما کار کنم واز شما یاد بگیرم خانم سمیه نور به خدا کمکم کنید