صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۰۷
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 01
کد خبر: ۵۳۰۶۱

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز شنبه 11 مرداد 99

ارزش دارا یکم  در پایان معاملات امروز شنبه 11 مرداد با افزایش 5.06 درصدی همراه بود.

به گزارش راهبرد معاصر ارزش دارا یکم در پایان معاملات بازار امروز شنبه11 مرداد با افزایش همراه بود. به طوری که قیمت هر واحد صندوق دارایکم با 5.06 درصد افزایش به 23 هزار و 950 تومان رسید. بر این اساس ارزش صندوق دارا یکم با ارزش 200 واحد صندوق دارا یکم به 4 میلیون و 790 هزار تومان رسید. البته قیمت پایانی هر واحد این صندوق 23 هزار و 925 تومان بود. حجم معاملات امروز هم 5.412 میلیون واحد بوده است.

قیمت nav  هم 28 هزار و 938 هزار تومان اعلام شده است.

 

سقوط ۹ درصدی ارزش دارا یکم در یک هفته

 

در پایان هفته منتهی به ۹ مردادماه، ارزش هر واحد دارا یکم در مقایسه با هفته گذشته ۹٫۳ کاهش یافت و به ۲۲ هزار و ۷۹۷ تومان رسید. این در حالی بود که در ابتدای هفته ارزش این نماد ۲۵ هزار و ۶۴۱ تومان به ثبت رسیده بود.

 

بر این اساس ارزش ۲۰۰ واحد صندوق ETF دولتی دارا یکم که در ۱۴ تیر بیش از ۶ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان ارزش داشت حالا به ۴ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان رسیده که نشان از سقوط ۳۰ درصدی ارزش این صندوق نسبت به اوج خود دارد.

معاملات دارا یکم در حالی در این هفته به پایان رسید که در پایان روز چهارشنبه ۸ مرداد، خالص ارزش دارایی (NAV) این صندوق ۲۹ هزار و ۶۲۸ تومان محاسبه شد که حدود ۳۰ درصد بیشتر از قیمت پایانی این نماد در پایان هفته بوده است.
با این حال با توجه به روند صعودی این نماد در آخرین روز معاملاتی هفته و رشد ۱٫۳ درصدی آن در روز اصلاح ۲ درصدی شاخص، به نظر می‌رسد ممکن است ارزان‌فروشی سهامداران این نماد در هفته آینده به پایان برسد.

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: