صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 02
کد خبر: ۵۳۱۵۹

ساعت و زمان جدید پخش فصل دوم عصر جدید

ساعت و زمان جدید پخش فصل دوم عصر جدید اعلام شد که براساس آن عصر جدید از این پس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هم پخش می شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ساعت و زمان جدید پخش فصل دوم عصر جدید اعلام شد که براساس آن عصر جدید از این پس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این برنامه محبوب تلویزیونی روس آنتن صدا و سیما می رود.

 

برنامه عصر جدید یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیون در چند ساله اخیر است که هرباره مخاطبان زیادی را مجذوب اجراهای بی نظیرش می کند.

 

عصر جدید یک برنامه استعدادیابی است که مجری آن احسان علیخانی یکی از محبوب ترین مجری های تلویزیون است.

 

برنامه تلویزیونی استعداد یابی عصر جدید جزو پربیننده ترین برنامه های سیمای جمهوری اسلامی است که توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

 

زمان پخش عصر جدید تغییر کرد؟

 

به دلیل تداخل پخش برنامه «عصر جدید» با بازی‌های باقیمانده از لیگ برتر فوتبال و همچنین جام باشگاه‌های اروپا، از این هفته غیر از شنبه‌ها و یکشنبه‌ها، این برنامه سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها هم روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

 

مهمترین دلیل اضافه شدن روز‌های پخش برنامه عصر جدید 2 تداخل زمان پخش با مسابقات ورزشی مهم و پایان پخش مرحله دوم پیش از فرا رسیدن ماه محرم است.

 

ساعت و زمان جدید پخش فصل دوم عصر جدید

 

در جدول جدید پخش، بخش‌های اول و دوم از قسمت پنجم شنبه و یکشنبه، همچنین قسمت ششم دور دوم عصرجدید، سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته به مخاطبان تقدیم می‌شود.

 

این روال، برای قسمت‌های هفتم تا دهم از این مرحله هم برقرار است و تا پایان مردادماه ادامه دارد.

 

عصر جدید از این پس در روزهای جدیدی نیز در تلویزیون پخش خواهد شد. احسان علیخانی تهیه کننده و مجری این برنامه است که با شوی استعدادیابی خود توانسته مردم را پای تلویزیون بنشاند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: