صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 02
کد خبر: ۵۳۱۷۳

کارگردان و مجری محبوب تلویزیون کرونا گرفت

حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی کشور از ابتلای نادر طالب زاده به کرونا خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ نادر طالب زاده مستندساز و مجری معروف و محبوب صدا و سیما که این روزها برنامه «عصر» با اجرای وی به روی آنتم شبکه افق می رود، به بیماری کرونا مبتلا شد.

 

حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی صبح امروز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه و در پی اعلام ابتلای نادر طالب‌زاده مستندساز، برنامه‌ساز تلویزیونی و دبیر جشنواره فیلم «عمار»، در توییتی در حساب شخصی خود برای او آرزوی سلامتی کرد. در متن حسین انتظامی آمده است: « نادر طالب‌زاده عزیز هم به کرونا مبتلا شده؛ شخصیتی متین و خلیق و فروتن که جنبه‌های فرامتنی سینما را خوب می‌شناسد و در تربیت کادر و گفتگوی فرهنگی بویژه حوزه بین‌الملل، خدماتی پرشمار دارد. برایش آرزوی تندرستی داریم و حمد شفا می‌خوانیم.» نادر طالب‌زاده کارگردان سینما، مستندساز و برنامه‌ساز و مجری تلویزیون این روزها برنامه «عصر» را روی آنتن شبکه افق سیما دارد.

 
 
 
 

بیوگرافی نادر طالب زاده

 
 

نادر طالب‌زاده (متولد ۱۳۳۲ در تهران) مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی، و کارگردان انقلابی اهل ایران است. او دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار،از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیئت اندیشه‌ورز این شبکه است.

 

طالب‌زاده دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ادبیات انگلیسی از دانشگاه راندولف میکن و کارشناسی ارشد کارگردانی سینما از دانشگاه کلمبیا است. او فعالیت هنری را از ۱۳۵۹ در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.وی در جنگ بوسنی شرکت داشته‌است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: