صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 02
کد خبر: ۵۳۲۰۵

عرضه اولیه زملارد/ زملارد در راه بورس

عرضه اولیه زملارد یکی از عرضه اولیه های تابستان امسال است. جزئیات بیشتر از نحوه و زمان عرضه زملارد را مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ عرضه اولیه شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر با نماد زملارد یکی از عرضه اولیه های تابستان 99 است. سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر به زودی در بورس عرضه می شود. درباره جزئیات بیشتر از قیمت نحوه عرضه زملارد و ... در ادامه بیشتر بخوانید.

 

عرضه اولیه شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر یا نماد زملارد یکی از عرضه اولیه های تابستان ۹۹ است. زمان عرضه اولیه زملارد ، قیمت عرضه اولیه زملارد ، نقدینگی مورد نیاز برای شرکت در عرضه اولیه شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر و هم چنین پیش بینی سود شرکت زملارد از جمله مسائلی است که باید به آن دقت کرد.

 

عرضه اولیه زرماکارون (غزر) پس از ۲ بار تعویق، چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ برگزار می شود و حداکثر ۱۰۰ هزار تومان نقدینگی نیاز دارد. در عرضه اولیه نیروگاه برق آبادان (آبادا) بیش از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار کد مشارکت کرد.

عرضه اولیه زملارد مثل عرضه اولیه شاروم و عرضه اولیه ۵ شرکت استارت آپ قدیمی و دیجیتالی بزرگ امروز و سرخابی ها، عرضه اولیه پر سود خواهد بود. شرکت کشاورزی و دامپروزی ملارد شیر از شرکت های گروه زراعت و خدمات وابسته در بازار دوم فرابورس ایران است که هم گروهی های عالی چون: زکوثر، تلیسه، آبین، زشریف، زبینا، زقیام و شگزا، زپارس، زکشت، زگلدشت و سمیرغ دارد و همانطور که در سامانه tsetmc.com مشاهده خواهید کرد، قیمت های بالایی هم دارند.

 

کلا گروه دارویی، زراعت، غذایی و سیمانی، از گروه های پر سود بلند مدتی است که در دوران تورم و رکود کرونایی اقتصاد ایران، رشد خوبی را تجربه خواهند کرد.

 

عرضه اولیه زملارد نیاز به نقدینگی بالا ندارد. لذا از فروش سهام خوب خود پرهیز کنید. زملارد احتمالا ۲ ماه پس از عرضه اولیه، متعادل شده و ارزش سهامداری بلند مدت دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: