صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۴۴
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 04
کد خبر: ۵۳۵۰۲

خبرهای خوشی برای معلمان نهضتی

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه امروز موضوع وضعیت معلمان نهضتی، غیرانتفاعی و پیش دبستانی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش راهبرد معاصر؛ احمدحسین فلاحی در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه وضعیت معلمان نهضتی، پیش دبستانی و غیرانتفاعی مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم حل مشکلات آنها تاکید شد. تذکری هم به معاون پارلمانی آموزش و پرورش برای رسیدگی به این روند داده شد.
 
 
وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدام نهضتی‌ها اظهار کرد: گلایه‌هایی درباره روند برگزاری این آزمون و سوال‌های آن وجود داشت خیلی‌ها از مساعد نبودن شرایط انتقاد می‌کردند در تلاشیم تا با اتخاذ تدابیری وضعیت آسان‌تر شده لذا خبرهای خوشی برای نهضتی‌ها در راه است مبنی بر این‌که تعداد زیادی از آنها در آزمون پذیرفته خواهند شد.
 
 
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که قرار شده مشکلات معلمان غیرانتفاعی و پیش دبستانی هم حل شود و وزارت آموزش و پرورش فکری به حال آنها کند تا از حداقل حقوق و بیمه برخوردار شوند.
 
 
فلاحی در پایان اظهار کرد که در این جلسه اختیاری رییس کمیته پژوهش و فناوری در خصوص نظام ملی نوآوری گزارشی را داد که در آن بر لزوم تاسیس سازمان نوآوری برای حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید شد./ ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: