صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 04
کد خبر: ۵۳۵۳۹

بازداشت مدیر تیم پرسپولیس + جزییات

بازداشت مدیر تیم پرسپولیس خبری است که به تازگی منتشر شده است.

به گزارش راهبرد معاصر بازداشت مدیر تیم پرسپولیس توسط نهادهای نظارتی اتفاق افتاده است که هنوز علت بازداشت اعلام نشده است. پرسپولیس پس از چهارمین قهرمانی پی در پی خود  روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته است و هر بار با مشکلی جدیدی مواجه شده است.

 

 

 

 دیشب بود که اخباری از بازداشت دو مدیر باشگاه پرسپولیس پخش شد که البته باشگاه هیچ واکنش رسمی درباره آن ارائه نکرد اما گفته می شد که این بازداشت ها به دلیل اتباط مدیران پرسپولی با برخی پرونده های اقتصادی است. اما علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی این باشگاه در گفت وگو با یکی از رسانه ها گفت : از نظر من این موضوع یک بحث کاملا چیپ و بی ارزش است. من هم این شایعه را در سطح فضای مجازی شنیدم و آن را تکذیب می کنم. معاون اقتصادی پرسپولیس که شائباتی درباره وی شکل گرفته بود از صبح امروز در کنار من در باشگاه پرسپولیس حضور داشت و یکی دیگر از معاون های باشگاه هم مدتی به مرخصی رفته بود.

 

وی افزود: امروز جلسه خصوصی سازی پرسپولیس در وزارت ورزش برگزار می شود و معاون باشگاه هم پس از مرخصی اش در این جلسه همراه مهدی رسول پناه شرکت خواهد کرد. باز هم تاکید می کنم چنین خبری بی اساس است.

 

 

ا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: