صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 07
کد خبر: ۵۳۸۳۶

ماجرای خودکشی ۴ دختر بابلی + علت

اخباری در خصوص خودکشی ۴ دختر بابلی در سایت‌های خبری و فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که واکنش‌هایی را نیز در پی داشته است در ادامه این خبر به بررسی ماجرای خودکشی ۴ دختر بابلی می‌پردازیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ بنا به اخبار منتشر شده مرگ دو نفر از ۴ دختر بابلی که دست به خودکشی زده بودند تایید شده است در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ماجرای خودکشی ۴ دختر بابلی و علت این خودکشی ها با راهبرد معاصر همراه باشید.

 

 

ماجرای خودکشی ۴ دختر بابلی

روز گذشته در فضای مجازی خبری مبنی بر خودکشی همزمان چهار دختر نوجوان دست به دست شد که گفته شده دو نفر فوت کرده و دو تن دیگر در کما به سر می‌برند. پس از ساعاتی علی عباسی،مدیر کل پزشکی قانونی مازندران، مرگ دو دختر نوجوان در بابل را تایید کرد.
 
 
او با اعلام اینکه تیم پزشکی قانونی در حال بررسی جزئیات بیشتر است، گفت: اطلاعات تکمیلی را به اطلاع رسانه‌ها می‌رسانم. مدیرکل پزشکی قانونی درباره خودکشی همزمان چهار نفر در این حادثه، اظهار کرد: اطلاعاتی که بنده دارم مربوط به فوت دو نفر است و در ارتباط با علت فوت  باید بررسی‌های لازم انجام شود.
 
 
 

خودکشی دختران بابلی به مرگ دو نفر انجامید

 
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از خودکشی دو دختر ۱۴ و ۱۵ ساله با قرص برنج در بابل خبر داد. علی  عباسی با اشاره به خودکشی دو دختر در موزیرج بابل توضیح داد: روز دوشنبه ۱۳ مراد در تماسی با اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که دو دختر اقدام به خودکشی با قرص برنج نمودند.
 
 
مدیر کل پزشکی  قانونی استان مازندران اظهار کرد: علت خودکشی در دست بررسی است و  روز سه شنبه جواز دفن آنها  صادر شد. به گزارش ایسنا و به نقل از پزشکی قانونی استان مازندران، عباسی  گفت: این دو دختر با هم دوست بوده  و خانواده های  این دو دختر نیز شکایتی ارائه  نکرده اند.
 

 

علت خودکشی ۴ دختر بابلی

 
گمانه زنی هیا زیاید در مورد خودکشی دختران بابلی که باهم دوست بوده اند صورت گرفته است اما هنوز دلیل قطعی مشخص نیست.
 
 
 

واکنش ها به خودکشی ۴ دختر بابلی

 
سایو در توییتر نوشت: «وااای مامان ببین نوشته ۴تا دختر بابلی با هم قرص برنج خوردن خودکشی کردن، دوتاشونم مردن! : آخه خودکشی که راه چاره نیست من نمیدونم چرا تازگی‌ها همه خودکشی می کنن خب مردمم میان پلو خورشتتونو میخورن!یا بخاطر پسره یا بخاطر شوهر خاک برسرشون که رفته یکی دیگه رو گرفته ، خودکشی نداره که»
 
 
بنفشه سبز نوشت: میگن ۴ تا دختر نوجوان بابلی با قرص برنج خودکشی کردند! دو نفر از دست رفته اند و دو نفر بدحال! تو ایران رو مردم خیلی فشاره ولی نقش اپوزیسیون ویرانی طلب هم در این افسردگی همگانی نباید نادیده گرفت! دخترهایی که با مسئله حجاب (که به لطف مصی سیاسی شده) درگیرند و تحت بمباران.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: