صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 07
کد خبر: ۵۳۸۵۸

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۱۷ مرداد ۹۹

مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهران مدیری دورهمی را ساخت تا اعضای خانواده‌ها در کنار هم ساعاتی را به خوشی سپری کنند. برنامه پرببینده و جذاب دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد؛ ویژه برنامه دورهمی که آخر هفته‌ها پخش می‌شود از شبکه نسیم توانسته لحظات خوشی را برای مردم ایجاد کند. در ادامه این خبر با ساعت پخش دورهمی و مهمان امشب دورهمی جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ آشنا خواهید شد.
 
 
 
برنامه محبوب و پرطرفدار دورهمی با اجرای زیبای مهران مدیری توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این برنامه هر هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. در ادامه با مهمان امشب برنامه دورهمی امروز جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ آشنا شوید.
 
 
 
دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن مهراب از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت.
 
 
 
این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده‌است. از آنجا که بین قسمت‌های فصل سوم این سریال وقفه‌ای بوجود آمد و گروهی از بازیگران از آن جدا شدند در پخش جدید که آذر ۹۶ صورت گرفت آن را به عنوان فصل چهارم معرفی میکنند لذا سری پنجم این مجموعه با عنوان فصل چهارم نیز شناخته میشود.
 
 
 
گفتنی است مهران مدیری در هر قسمت از دورهمی میزبان یک بازیگر، خواننده و یا چهره مشهور می‌شود که با پرسیدن سوالات شخصی و چالشی از مهمان برنامه را خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر کرده است.

 

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۱۷ مرداد ۹۹

شب گذشته مهران مدیری در برنامه «دورهمی» میزبان سارا خوئینی‌ها بازیگر سینما و تلویزیون بود.
 
 
 سارا خوئینی ها متولد ۲۳ اسفند ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران می باشد، این بازیگر نام آشنا دو ازدواج منجر به طلاق داشته و دو فرزند ( یک دختر 29 ساله و یک پسر 20 ساله)  نیز دارد.
 
 
در بخشی از گفت و گوی مهران مدیری با سارا خوئینی‌ها که شب گذشته مهمان برنامه «دورهمی» بود، این بازیگر متولد اسفندماه، درخصوص ویژگی های اخلاقی اسفند ماهی ها گفت:  متولدین این ماه بی نظیر هستند. هم خوب هستند و هم باید آن‌ها را تحمل کرد. اصولا آدم‌های صفر یا صد هستند و حد وسط ندارند.
 
 
وی درباره عصبانیت خود ادامه داد: امیدوارم عصبانی نشوم، بستگی دارد از دست چه کسی عصباتی شوم، البته پشت صحنه به من سپردند که درباره عصبانیتم توضیحی ندهم. (خنده)
 
 
مدیری گفت: من موقع عصبانیت سکوت مطلق می‌کنم، نمی‌توانم حرف بزنم. اگر امکان داشته باشد محل را ترک می‌کنم.
 
 
بازیگر معصومیت از دست رفته درباره شروع فعالیت بازیگری اش توضیح داد: از ۱۵ سالگی شروع کردم، اولین کارم در یک تله تئاتر بود. سریال «معصومیت از دست رفته» کار خیلی خوبی بود، برایش زحمت کشیدم البته یک کارگردان خوب مثل آقای میرباقری هم زحمت زیادی کشیدند.
 
 
 
 

هنوز مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ مشخص نشده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: