صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 09
کد خبر: ۵۴۱۱۱

روزبه حصاری در فرمول یک از ازدواجش گفت+ فیلم

روزبه حصاری در فرمول یک صحبت هایی کرد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزبه حصاری در فرمول یک درباره ازدواج صحبت کرد که در فیلم زیر می‌بینید.
 
 
 روزبه حصاری که این روزها خیلی‌ها او را با نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۳ به خاطر سپرده‌اند در برنامه فرمول یک با علی ضیاء درباره ازدواج صحبت کرد.
 
 
 
روزبه حصاری در فرمول یک صحبت هایی کرد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. روزبه حصاری که این روزها خیلی‌ها او را با نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۳ به خاطر سپرده‌اند در برنامه فرمول یک با علی ضیاء درباره ازدواج صحبت کرد.
 
 
روزبه حصاری متولد 12 بهمن 1366 در تهران ، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد تا اینکه بعد از کلاس بازیگری وارد سینما و تلویزیون شد.در یک خانواده 4 نفره به بدنیا آمده است و تنها یک برادر بزرگ تر از خود دارد ، علاقه اش به هنر از دوران کودکی با حضور در کلاس سازهای کوبه ای در او شکل گرفت.
 
 
 
 
 
 
بیوگرافی روزبه حصاری
 
دوران دبیرستان را در مدارس تیزهوشان (سمپاد) گذرانده و آن دوره را یکی از مهمترین مقاطع زندگیش می داند سپس در دانشگاه رشته مهندسی صنایع تحصیل کرد. اما می گوید همواره در تکاپوی مطالعه در زمینه هنری بود. از سال 1388 در 22 سالگی فعالیت خود را از بازیگری تئاتر شروع کرد و اولین کار جدی اش مربوط به نمایش بالاخره این زندگی مال کیه بکارگردانی اشکان خیل نژاد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: