صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۴۳
  • چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Wednesday 15 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 09
کد خبر: ۵۴۱۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

سرقت در تهران دستگیری در زندان!

پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقی خبر داد که پس از سه سال متواری بودن در یک زندان در شمال کشور بازداشت شد.

به گزارش راهبرد معاصر، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران از شناسایی و دستگیری سارق منزلی در تهران خبر داد که پس از سه سال متواری بودن در زندان شمال کشور بازداشت شد. 
 


سرهنگ کارآگاه احمد نجفی گفت: اواخر خردادماه سال جاری یک فقره پرونده سرقت منزل به دادخواهی مرد جوانی از بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره هفدهم این معاونت ارجاع شد.

 

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران ادامه داد: محتویات پرونده حاکی از آن بود منزل شاکی واقع در شمال شهر تهران در سال 96 توسط سارق یا سارقان مورد دستبرد قرار گرفته و اموال شامل: طلاجات-ارز – وجه نقد- البسه به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال به سرقت رفته است.

 

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق پرونده و با پایش تصاویر موجود از صحنه سرقت چهره سارق را شناسایی کردند و در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی مجرمان سابقه دار مشخص شد متهم به نام فرزاد 30 ساله به اتهام سرقت منزل در یکی از شهرهای شمالی کشور بازداشت و در زندان بسر می برد.

 

وی در ادامه گفت : طی هماهنگی با مقام قضایی  فرزاد به اداره 17 انتقال یافت و در تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت که با پرسه زنی در محدوده های شمالی شهر و با بررسی واحدهای طبقات اول ساختمان که فاقد ایمنی بودند در ساعات 8 الی 11 شب از طریق بالکن وارد منزل شده و اموال با ارزش را سرقت می کردم و اموال مسروقه را به افراد گذری می فروختم و پول حاصله را صرف خوشگذرانی کرده ام.

 

این مقام پلیسی گفت: باتوجه به شناسایی سارق و اعتراف به وی به سرقت منزل شاکی متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم قرار گرفت.

 

فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانایی رمز آرامش و امنیت
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
دستگیری سارقین فایده ای نداره چون سرقت قدیمی ترین جرم تاریخ هستش و قابل ریشه کنی نیست در حالیکه با توجه باینکه درب، بالکن و پنجره ها، تنها معابر ورودی هستند، با اطلاع رسانی این مهم که درب یا حفاظ ضد سرقت وجود خارجی نداره چون سارقین اصلا به جنس درب و حفاظ کاری ندارند و فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند، با آموزش دادن این نکته مهم به جامعه که تنها راه غیر ممکن کردن ورود سارقین اینه که قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب کنند که حتی اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن، یقینا و به شدت از سرقتها کاسته خواهد شد. دانایی رمز آرامش و امنیت
ناشناس
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
دستگیری سارقین فایده ای نداره چون سرقت قدیمی ترین جرم تاریخ هستش و قابل ریشه کنی نیست در حالیکه با اطلاع رسانی این مهم که درب یا حفاظ ضد سرقت وجود خارجی نداره و سارقین اصلا به فولادی یا چوبی بودن درب کاری ندارند چون فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند و تنها راه غیر ممکن کردن ورود سارقین اینه که قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب باشه که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن، یقینا از شدت سرقتها کاسته خواهد شد