صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 10
کد خبر: ۵۴۲۵۰

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ۹۹

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ۹۹ را دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ویروس کرونا در جهان جولان می دهد و ایران نیز از این ویروس مصون نمانده است. آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه ۲۰ مرداد 99 را در ادامه بخوانید.

 

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت:از دیروز تا امروز ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

 

فوت 189 نفر از بیماران در 24 ساعت گذشته

 

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۸ هزار و ۸۴۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

 

 

بهبود و ترخیص ۲۸۶ هزار و ۶۴۲ نفر از بیماران

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۸۶ هزار و ۶۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

 

لاری بیان داشت: ۳۹۹۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تاکنون دو میلیون و ۷۱۱ هزار و ۸۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تهران همچنان در وضعیت قرمز کرونایی

 

وی اضافه کرد:استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

12 استان در وضعیت هشدار

سخنگوی وزارت بهداشت متذکر شد: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما