صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 12
کد خبر: ۵۴۴۹۳

قیمت طلا امروز ۲۲ مرداد ۹۹

قیمت طلا امروز ۲۲ مرداد ۹۹ که با نوسان نسبت به روز قبل همراه است اعلام شد.
به گزارش راهبرد معاصر، به توجه به نوسانات شدید قیمت طلا در روز‌های اخیر و شوکه شدن از این همه افزایش قیمت و نوسان امروز قیمت این فلز گرانبها دوباره دستخوش تغییراتی بود و امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد مرداد ۹۹ قیمت نسبت به روز گذشته افزایش داشته است. در ادامه این خبر علاوه بر مروری بر قیمت طلا در روز گذشته قیمت طلا امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹ را نیز می‌آوریم.
 
 
روز گذشته قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۵۶ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۴۱۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۲۰۱۸ دلار معامله می‌شود.
 

قیمت طلا امروز ۲۲ مرداد ۹۹

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و 921 دلار رسید و هر گرم طلای 18 عیار به مبلغ یک میلیون و 62 هزار و 500 تومان معامله می شود.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 10.631.000
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 10.500.000
نیم سکه بهار آزادی 5.350.000
ربع سکه بهار آزادی 3.000.000
سکه گرمی 1.650.000
اونس جهانی یک هزار و 921 دلار
طلای 18 عیار 1.062.500
 
 
 
در حالی که انتشار آمار‌های امیدوارکننده اقتصادی و امید‌ها به نهایی شدن بسته محرک مالی جدید در آمریکا سبب افزایش اشتها برای ریسک پذیری شده است، قیمت طلا دیروز بعد از ظهر تا ۶ درصد افت کرد و امروز نیز روند کاهشی خود را تداوم بخشید.
 
 
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۰۹ درصد کاهش به ۱۸۹۱ دلار و ۱۰ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر نیز با ۲.۵۱ درصد افت به ۱۸۹۷ دلار و ۴۰ سنت رسید.
 
 
بر این اساس قیمت طلا از دیروز تاکنون بیش از ۱۲۰ دلار افت کرده است. پیدا شدن واکسن کرونا در روسیه نیز یکی از دلایل سقوط قیمت طلا طی روز‌های اخیر عنوان شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: