صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 14
کد خبر: ۵۴۷۶۳

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۲۴ مرداد ۹۹

مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری جمعه ۲۴ مرداد ۹۹ مشخص شد.
به گزارش راهبرد معاصر؛ مهران مدیری دورهمی را ساخت تا اعضای خانواده‌ها در کنار هم ساعاتی را به خوشی سپری کنند. برنامه پرببینده و جذاب دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد؛ ویژه برنامه دورهمی که آخر هفته‌ها پخش می‌شود از شبکه نسیم توانسته لحظات خوشی را برای مردم ایجاد کند. در ادامه این خبر با ساعت پخش دورهمی و مهمان امشب دورهمی جمعه ۲۴ مرداد ۹۹ آشنا خواهید شد.
 
 
 
برنامه محبوب و پرطرفدار دورهمی با اجرای زیبای مهران مدیری توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این برنامه هر هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. در ادامه با مهمان امشب برنامه دورهمی امروز جمعه ۲۴ مرداد ۹۹ آشنا شوید.
 
 
 
دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن مهراب از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت.
 
 
 
این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده‌است. از آنجا که بین قسمت‌های فصل سوم این سریال وقفه‌ای بوجود آمد و گروهی از بازیگران از آن جدا شدند در پخش جدید که آذر ۹۶ صورت گرفت آن را به عنوان فصل چهارم معرفی میکنند لذا سری پنجم این مجموعه با عنوان فصل چهارم نیز شناخته میشود.
 
 
 
گفتنی است مهران مدیری در هر قسمت از دورهمی میزبان یک بازیگر، خواننده و یا چهره مشهور می‌شود که با پرسیدن سوالات شخصی و چالشی از مهمان برنامه را خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر کرده است.
 
 
 
 
 
لازم به ذکر است در آستانه ماه محرم و صفر و تغییر حال و هوای آنتن، این برنامه با مرور برنامه‌هایی که میهمانانشان چهره در نقاب خاک کشیدند و تصویر حضورشان در شبکه نسیم و قاب دورهمی ماندگار شده، به پخش خود قبل از ایام سوگواری پایان می‌دهد.
 

 

مهمان امشب برنامه دورهمی جمعه ۲۴ مرداد ۹۹

 
چهارنشبه برنامه زنده یاد ماه چهره خلیلی و بهنام صفوی، دیشب نوابغ عرصه دوبله مرحوم بهرام زند، پرویز بهرام و حسین عرفانی و جمعه برنامه استاد جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده و عارف لرستانی برای پخش آماده شده است.
 

زمان پخش و تکرار دورهمی 

 
برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و اجرای مهران مدیری طبق روال فصل‌های قبل، روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۲۳ بر روی آنتن شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت‌های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.
 
 
برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل‌های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم‌های نمایشی دیده نمی‌شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتو‌ها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.
 
 
 
 
طی هفته‌های گذشته مهمانان زیادی از بین چهره‌های سینمایی و تلویزیونی به برنامه دورهمی دعوت شده اند. ویدیو شوخی‌های مهران مدیری با این چهره‌ها جزو پر بیننده‌ترین ویدیو‌ها در فضای مجازی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: