صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۳۳
  • پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 18 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 17
کد خبر: ۵۵۱۹۹

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه ۲۷ مرداد ۹۹

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه ۲۷ مرداد ۹۹ را دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ویروس کرونا در جهان جولان می دهد و ایران نیز از این ویروس مصون نمانده است. آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز دوشنبه ۲۷ مرداد 99 را در ادامه بخوانید. 

 

 سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۲۵۵ نفر از آنها بستری شدند.

 

فوت 165 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته

 

 

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۴۵ هزار و ۴۵۰ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۸۰۴ نفر رسید.

 

 

 

بهبود و ترخیص ۲۹۹ هزار و ۱۵۷ نفر از بیماران

 

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۹۹ هزار و ۱۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. ۳۷۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

پایتخت همچنان در وضعیت قرمز کرونایی

 

لاری اضافه کرد: تا کنون دو میلیون و ۸۸۷ هزار و ۹۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

 

وی متذکر شد: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: