صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 18
کد خبر: ۵۵۳۳۵

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه ۲۸ مرداد ۹۹ را دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ویروس کرونا در جهان جولان می دهد و ایران نیز از این ویروس مصون نمانده است. آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز سه شنبه ۲۸مرداد 99 را در ادامه بخوانید. 

 

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۶۶ نفر از آنها بستری شدند.

 

فوت 168بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته

 

 

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۴۷ هزار و ۸۳۵ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۹۷۲ نفر رسید.

 

 

بهبود و ترخیص ۳۰۰ هزار و ۸۸۱ نفر از بیماران

 

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۰۰ هزار و ۸۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. ۳۸۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، تا کنون دو میلیون و ۹۱۴ هزار و ۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وضعیت شیوع بیماری در استان‌ها

 

وی در خصوص وضعیت شیوع بیماری در استان‌ها توضیح داد: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

 

لاری خاطرنشان کرد: همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: