صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 19
کد خبر: ۵۵۵۲۶

بمبگذاری در رشت صحت دارد؟

فرمانده انتظامی شهرستان رشت شایعه بمبگذاری در خیابان شهید مطهری مرکز استان گیلان را تکذیب کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ علی رمضانی در این باره گفت: ظهر امروز شایعه‌های مبنی بر بمبگذاری در خیابان شهید مطهری رشت و حضور پلیس برای تخلیه واحدهای مسکونی در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع اساساً کذب است. حضور مأموران انتظامی در محل برای رسیدگی به پرونده دستگیری قاچاقچیان عتیقه و کشف اقلام و تجهیزات حفاری غیرمجاز بوده است.

 

وی با انتقاد از انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی برابر وظایف خود هر روز در نقاط مختلف شهر به اجرای مأموریت می‌پردازند و حضور نیروها و عوامل گشت انتظامی در محل دستگیری، کشف یا وقوع جرم امری عادی و اجتناب‌ناپذیر است.

 

فرمانده انتظامی رشت ضمن تأیید عملیات دستگیری چهار متهم در خیابان مطهری شهر رشت، افزود: موضوع بمبگذاری اساساً کذب است و خروج شهروندان از خانه‌هایشان هم صرفا برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی انجام شده است.

 

سرهنگ رمضانی از عزم جدی پلیس برای شناسایی و برخورد با عوامل انتشار این شایعه خبر داد و گفت: ناجا برای تأمین امنیت و آسایش ذهنی و عینی شهروندان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد و از شهروندان عزیز انتظار داریم به شایعه‌ها توجه نکنند.

 

همشهری

برچسب ها
نظر شما