صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۲۱
  • پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Thursday 16 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 23
کد خبر: ۵۵۹۴۷
قرعه کشی خودرو سایپا؛

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا با کد ملی+ لیست برندگان به تفکیک خودرو

نتایج قرعه کشی سایپا اعلام شد. اسامی برندگان قرعه کشی جدید سایپا را به تفکیک خودرو نیز می توانید در زیر بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قرعه کشی جدید 2 محصول سایپا ساینا کوئیک صبح روز گذشته با حضور نهادهای ذی ربط و خبرنگاران برگزار شد و اسامی برندگان این دوره قرعه کشی سایپا شهریور 99 ظهر امروز پس از تائید در نهادهای ذی ربط از طریق همین سایت اعلام می شود. درباره قیمت خودروها، زمان تحویل خودرو و نحوه واریز و تکمیل موجودی در ادامه بیشتر بخوانید:

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش سایپا


کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند.

 

در این طرح، خودرو کوییک s با پیش پرداخت ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد شهریور و مهر ۱۴۰۰ و خودروی ساینا s با پیش‌ پرداخت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ عرضه شد.


گفتنی است در این طرح محدودیت‌های قبلی نظیر محدودیت کد ملی، داشتن گواهینامه رانندگی، عدم امکان صلح و فروش وکالتی، عدم ثبت‌نام و صدور فاکتور از سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و همخوانی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت بانکی در نظر گرفته شده است.

 

نتایج قرعه کشی سایپا

 

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، ظهر امروز ۲ شهریور ۹۹ اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نتایج قرعه کشی سایپا از طریق همین سایت اطلاع رسانی می شود.

 

لیست برندگان سایپا ساینا اس

 

لیست برندگان سایپا کوئیک

 

گفتنی است در این طرح محدودیت‌های قبلی نظیر محدودیت کد ملی، داشتن گواهینامه رانندگی، عدم امکان صلح و فروش وکالتی، عدم ثبت‌نام و صدور فاکتور از سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماه گذشته، نداشتن پلاک فعال و همخوانی شماره حساب، شماره شبا و شماره کارت بانکی در نظر گرفته شده است.

 

در قرعه کشی ۲ محصول ساینا اس و کوییک ظرفیتی برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

 

در ساینا اس از هر ۹ نفر یک نفر برنده خواهد شد و در کوییک اس از هر ۳۸ نفر یک نفر برنده خواهد شد که در مجموع از ۱۸ نفر یک نفر در این قرعه کشی برنده خواهد شد.

 

همچنان مشابه با شرایط گذشته، مراحلی که انجام شده ثبت نام مراحل اولیه داشته است.

  ظرفیت  تعداد متقاضیان واجدین شرایط
کوییک s هزار و ۵۸۶ نفر ۶۰ هزار و ۳۱ متقاضی ۵۹ هزار و ۵۶۳ نفر واجد شرایط
ساینا s ۳ هزار و ۲۵۹ نفر ۲۸ هزار و ۲۲۶نفر  

نتیجه برندگان نهایی این قرعه کشی فردا ساعت ۱۴ مشخص خواهند شد.

 

قیمت خودروها در طرح پیش فروش جدید

 

با توجه به بخشنامه منتشر شده، پیش فروش جدید سایپا بر اساس قواعد مشارکت در تولید است و قیمت نهایی خودرو ذکر نشده است.

 

سود مشارکت در طرح پیش فروش

 

همچنین سود مشارکت ۶ درصد و سود انصراف ۳ درصد به مشتریان تعلق می گیرد و زمان ارسال دعوتنامه خودروها شهریور و مهر ۱۴۰۰ خواهد بود.

 

 

مهلت ثبت نام در طرح جدید پیش فروش سایپا

به دلیل قوانین جدید پیش فروش خودرو، سایپا در این طرح فروش هم شرایطی مانند گذشته را در نظر گرفته و در بخشنامه خود به قوانین اشاره کرده است. مشتریان می توانند از ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ با مراجعه به وبسایت فروش سایپا فرایند پیش ثبت نام را طی کنند. مهلت ثبت نام اولیه از جانب گروه خودروسازی سایپا ۳ روز اعلام شده است.

 

کدام خودروها در سبد فروش این طرح هستند؟

 

در این طرح فروش ساینا S و کوییک S عرضه خواهند شد و فعلا مشتریان می توانند یکی از این دو خودرو را با پیش پرداخت های اعلام شده انتخاب کنند.

 

نظر شما