صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 23
کد خبر: ۵۵۹۵۰

قیمت طلا امروز ۲ شهریور ۹۹

قیمت طلا امروز ۲ شهریور ۹۹ که با نوسان نسبت به روز قبل همراه است اعلام شد.

به گزارش راهبرد معاصر، به توجه به نوسانات شدید قیمت طلا در روز‌های اخیر و شوکه شدن از این همه افزایش قیمت و نوسان امروز قیمت این فلز گرانبها دوباره دستخوش تغییراتی بود و امروز یکشنبه ۲ شهریور ۹۹ قیمت نسبت به روز گذشته افزایش داشته است. در ادامه این خبر علاوه بر مروری بر قیمت طلا در روز گذشته قیمت طلا امروز یکشنبه ۲ شهریور ۹۹ را نیز می‌آوریم.

 

روز گذشته قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۳۰ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۳۸۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۹۴۱ دلار معامله شد.

 

در حالی که تقویت ارزش دلار و رشد فعالیت‌های اقتصادی در آمریکا‌موجب کاهش جذابیت طلا برای سرمایه گذاران شده است، قیمت طلا روز جمعه کاهش داشت و در مسیر ثبت دومین هفته کاهشی متوالی قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۰.۳۵ درصد کاهش به ۱۹۴۰ دلار و ۴۸ سنت رسید. قیمت طلا در پایان معاملات آتی دیروز بازار آمریکا با ۰.۰۳ درصد رشد به ۱۹۴۷ دلار رسید. قیمت طلا در این هفته شاهد افت ۰.۳ درصدی بود و از رقم ۲۰۰۰ دلار که در اوایل هفته به ثبت رسیده بود عقب نشست.

 

به دنبال تعویق ارائه بسته محرک مالی دولت آمریکا، تقویت ارزش دلار و نرخ واقعی بهره قیمت طلا در این هفته شاهد نوشانات زیادی بود.

 

قیمت طلا امروز ۲ شهریور ۹۹

 

يکشنبه ۰۲ شهريور
تغییر قیمت لحظه نوع
(-۲.۳۸%) -۲,۵۰۰,۰۰۰ ۱۰۲,۵۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی
(-۰.۰۲%) -۲۰,۰۰۰ ۱۰۵,۰۴۰,۰۰۰ سکه طرح جدید
(۰.۳۸%) ۲۰۰,۰۰۰ ۵۲,۷۰۰,۰۰۰ نیم سکه
(-۰.۶۷%) -۲۰۰,۰۰۰ ۲۹,۸۰۰,۰۰۰ ربع سکه
(-۲.۰۸%) -۳۵۰,۰۰۰ ۱۶,۵۰۰,۰۰۰ سکه گرمی
(۰.۰۳%) ۳,۰۰۰ ۱۰,۴۹۱,۰۰۰ گرم طلای 18
(۰.۰۲%) ۳,۰۰۰ ۱۳,۹۸۷,۰۰۰ گرم طلای 24
(۰.۰۴%) ۲۰,۰۰۰ ۴۵,۴۷۰,۰۰۰ مثقال طلا
(۰.۰۳%) ۵۲ ۱,۹۴۰.۷۱ انس طلادلار
نظر شما