صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 24
کد خبر: ۵۶۱۴۰

طلاق ریحانه پارسا از مهدی کوشکی؟

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به یکباره عکس های مشترکشان را از پیج شخصی خود حذف کردند و این سبب شد تا شائبه جدایی این دو از یکدیگر تقویت شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ خبر جدایی ریحانه پارسا از همسرش مهدی کوشکی در فضای مجازی دست به دست می شود. ریحانه پارسا بازیگر جوان سینمای ایران چندی پیش با مهدی کوشکی از اهالی هنر ازدواج کرد. با توجه به سابقه قبلی ازدواج کوشکی و سن کم ریحانه پارسا سبب شد تا خبر ازدواج این دو واکنش های متفاوتی را به راه بیاندازد. اما حذف به یکباره عکس های مشترک این دو و پست معنی داری که بعد از آن ریحانه پارسا منتشر کرد خبر جدایی این دو بازیگر را تقویت کرد.

 

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی که از همان روز اول ازدواجشان به طور مرتب عکس‌های دونفره و عاشقانه خود را در صفحات شخصی‌شان منتشر می‌کردند حالا چند ساعتی است که به یکباره تمامی عکس‌های دو نفره خود را از صفحات اینستاگرامشان حذف کرده‌اند و این سؤال را در ذهن مخاطبان و کاربران به وجود آورده‌اند که آیا از هم جدا شده‌اند؟

 

 

 

شایان ذکر است درباره جدایی این دو بازیگر تا این لحظه به طور رسمی خبری منتشر نشده است.

 

 

 

 

جنجال پست جدید و معنادار ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا با انتشار عکس زیر نوشت: حتم دارم، مرده ایی در من زندگی میکند. اینگونه سکوتم یادم نبود. پدر ریحانه پارسا شغل آزاد و مادرش خانه دار است، بچه اول خانواده و دو خواهر کوچک تر از خود دارد؛ ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خودرا از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد. میگوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می‌دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

 

 

از قرارمعلوم ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به زندگی مشترک بایکدیگر خاتمه دادند نشان این اتفاق می تواند این باشد که هر دو آن ها پست هایشان را در اینستاگرام که حاوی عکس های مشترک بود پاک کردند.

 

 

مهدی کوشکی کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر ایرانی می باشد. وی تاکنون سه بار ازدواج کرده و یک فرزند پسر به نام آرسام دارد. ازدواج او با ریحانه پارسا بازیگر جوان در سال ۹۸ به دلیل اختلاف سنی زیاد جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد. به تازگی تصویری از دیدار متفاوت مهدی کوشکی و ریحانه پارسا در پس کوچه های تهران در اینستاگرام منتشر شده است.

 

بیوگرافی ریحانه پارسا:


ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.

ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.


اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد.

ریحانه پارسا به نویسندگی و همچنین کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه خاصی دارد.

 

ازدواج ریحانه پارسا:


ریحانه پارسا در اسفند 1398 با مهدی کوشکی ( متولد 1359 بازیگر) ازدواج کرد.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: