صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۳۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 25
کد خبر: ۵۶۳۶۱

ماجرای پزشکی که با تزریق اشتباه خود را کشت

تزریق اشتباه یک پزشک باعث مرگش شد. گویا او به جای مسکن به خود آمپول ضد سرطان ترزیق کرده بود.

به گزارش راهبرد معاصر تزریق اشتباه یک پزشک به خود او را به کام مرگ کشاند. گویا این خانم دکتر 32 ساله دچار سردرد شدید بوده و برای آرام کردن سردرد خود اقدام به تزریق مسکن به خود می کند اما به جای  مسکن به اشتباه  آمپول ضد سرطان به خود تزریق می کند.

روز یکشنبه دوم شهریور ماه قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی از مرگ مشکوک زن جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در یکی از بیمارستان های غرب تهران با جسد زن ۳۲ساله ای  رو به رو شدند که به طرز مشکوکی فوت کرده بود.

نخستین بررسی ها نشان داد این زن پزشک عمومی است که در درمانگاه خصوصی مشغول به کار بوده است. همچنین مشخص شد وی شامگاه شنبه در حالی که وضعیت جسمی خوبی نداشته به خانه شان رفته تا اینکه روز بعد به کام مرگ میرود.

 

یکی از دوستان این پزشک گفت: او از دوستان صمیمی من بود و همیشه با هم ارتباط داشتیم شامگاه شنبه از طریق واتساپ با هم پیامک رد و بدل کردیم و ساعتی با هم در ارتباط بودیم. او گفت که در محل کار سرش به شدت درد گرفته به طوریکه احساس کرده سرما خورده است به همین خاطر تصمیم گرفته است آمپول مسکنی به خودش تزریق کند. او گفت یک عدد آمپول مسکن و یک عدد آمپول ضد سرطان در کنار تخت بود که پس از تزریق متوجه شده اشتباهی آمپول ضدسرطان قوی را به خودش تزریق کرده است. او گفت که الان گیج است و نیاز به استراحت دارد. من به او گفتم که بهتر است به پزشک متخصص یا همکارانش در بیمارستان مراجعه کند و موضوع تزریق اشتباهی را برای آنها توضیح دهد تا مشکلی برای او پیش نیاید اما او گفت یکشنبه شیفت درمانگاه دارد و الان استراحت می کند و تا صبح خوب می شود. همزمان با انتقال جسد خانم دکتر به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ مأموران به دستور قاضی واحد تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: