صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 30
کد خبر: ۵۶۸۶۳

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز یکشنبه ۹ شهریور ۹۹

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز یکشنبه ۹ شهریور ۹۹ را دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ویروس کرونا در جهان جولان می دهد و ایران نیز از این ویروس مصون نمانده است. آمار تلفات کرونا در هفته گذشته در ایران صعودی بود و روزانه حدود 200 نفر از بیماران جان خود را از دست می دادند اما خوشبختانه ایران موفق به مهار موج دوم کرونا شد.ویروس کرونا در کشور جولان می دهد و مسئولان و مردم نگران وضعیت کرونا در کشور هستند. آخرین آمار کرونا در کشور را از زبان سخنگوی وزارت بهداشت بخوانید.

 

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۹ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 1754 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که  ۷۱۸ نفر از آنها بستری شدند.

 

فوت 103بیمار ظرف 24 ساعت گذشته

 

 

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۳۷۳ هزار و ۵۷۰ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۴۶۲ نفر رسید.

 

بهبود و ترخیص ۳۲۱ هزار و ۴۲۱ نفر از بیماران

 

لاری با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون ۳۲۱ هزار و ۴۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، افزود: ۳۷۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

 

 

 

لاری گفت: تا کنون سه میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۶۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

 

تهران در وضعیت قرمز کرونایی

 

 

بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: