صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 02
کد خبر: ۵۷۳۸۵

جزییات درخواست تجدید نظر رد شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رد شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانند درخواست تجدید نظر خواهی کنند.

به گزارش راهبرد معاصر رد شدگان گزینش در آموزش و پرورش  می توانند در صورت نداشتن ضوابط لازم در گزینش تقاضای تجدید نظر کنند.  قرار است 15 اردیبهشت تا 15 خرداد افراد به گزشنش معرفی شوند.

طاهر سلطانی مدیر کل گزینش آموزش و پرورش گفته در گزینش افزاد پرونده ای برای فرد تشکیل شده و عملکرد فرد در سه مرحله مورد توجه قرار می گیرد همچنین تحقیقات از منزل، محل تحصیل و محل کار انجام می شود و گزینش فرد به صورت چهره به چهره و استعلام انجام می شود. فرد در صورت نداشتن ضوابط لازمه می تواند تقاضای تجدید نظر داشته باشد. پرونده به هیات عالی گزینش صادر می شود.

 

ئیس جمهور بالاترین مقام گزینش کشور است و نماینده قوه قضاییه و نماینده های گزینش در هر سازمان وجود دارد که در استان نیز هسته گزینش هستند.

 سلطانی درباره کارهای جاری و حجمی در آموزش و پرورش افزود: کارهای حجمی شامل استخدامی‌ها از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است و در سال گذشته ۳۸هزار نفر در دوهفته تحت گزینش قرار گرفتند.

 

او تاکید کرد: صلاحیت داوطلبان به ۲۵۰ پرونده می رسد هر ساله ۱۵ اردبیهشت تا ۱۵خرداد زمان معرفی اعضا به گزینش است.

سلطانی در پایان گفت: در شرایط کنونی توجه به بهداشت و درمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.بنابراین مراجعه افراد بر اساس پروتکل های بهداشتی زمانبندی شده است.

 

او افزود: لازم است تامین زیرساخت‌های ادارات کل با کمک فن آوری های نوین در بستر امن فراهم شود. در سالهای اخیر اجرای برنامه های تخصصی و تقویت روحیه گزینشگران را شاهد بودیم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: