صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 06
کد خبر: ۵۷۷۷۸

قیمت طلا امروز ۱۶ شهریور ۹۹

قیمت طلا امروز ۱۶ شهریور ۹۹ اعلام شد.

به گزارش راهبرد معاصر، به توجه به نوسانات شدید قیمت طلا در روز‌های اخیر و شوکه شدن از این همه افزایش قیمت و نوسان امروز قیمت این فلز گرانبها دوباره دستخوش تغییراتی بود و امروز یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ قیمت نسبت به روز گذشته کاهش است. در ادامه این خبر علاوه بر مروری بر قیمت طلا در روز گذشته قیمت طلا امروز یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ را نیز می‌آوریم.

 

روز گذشته قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۱۰۸ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۶۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شد، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۹۳۵ دلار معامله شد.

 

و قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۱۹۳۳ دلار و ۹۵ سنت رسید. در این هفته طلا شاهد کاهش حدودا ۴ درصدی بود که بیشترین افت هفتگی از اوایل ماه مارس به شمار می‌رود. قیمت فلز زرد در پایان معاملات آتی دیروز برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۱۸ درصد کاهش به ۱۹۳۴ دلار و ۳۰ سنت رسید

 

قیمت طلا امروز ۱۶ شهریور ۹۹

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد با قیمت ۱۱ میلیون و ۳۷۹ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.

 

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۹۳۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۰۱ هزار  تومان معامله می‌شود.

 

تغییر قیمت لحظه نوع
(۰.۹۱%) ۱,۰۰۰,۰۰۰ ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی
(-۰.۰۲%) -۲۰,۰۰۰ ۱۱۳,۷۹۰,۰۰۰ سکه طرح جدید
(۰.۰۶%) ۷,۰۰۰ ۱۱,۰۱۰,۰۰۰ گرم طلای 18
(۰.۰۶%) ۹,۰۰۰ ۱۴,۶۸۰,۰۰۰ گرم طلای 24
(۰.۰۴%) ۲۰,۰۰۰ ۴۷,۷۰۰,۰۰۰ مثقال طلا
(-۰.۰۱%) -۱۸ ۱,۹۳۳.۹ انس طلادلار

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: