صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 06
کد خبر: ۵۷۷۸۵

تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر صحت دارد؟ + عکس و فیلم

خبر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در فضای مجازی دست به دست می شود و یکی از خبرنگاران نزدیک به فروتن خبر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن را تایید کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ تغییر جنسیت محمدرضا فروتن حواشی زیادی در فضای مجازی به راه انداخت. خبری که برخی کاربران در فضای مجازی منتشر کرده اند حاکی از آن است که محمدرضا فروتن دو ماه پیش در آلمان عمل تغییر جنسیت انجام داده است، البته این خبر توسط رسانه های رسمی یا نزدیکان محمد رضا فروتن تائید نشده است. باید منتظر دید و ماند که واکنش محمدرضا فروتن به خبر تغییر جنسیت وی به سحر فروتن چیست.

 

خبرهای ضد و نقیض به ویژه در شبکه‌های اجتماعی و منابع غیررسمی در حالی از تغییر جنسیت یکی از بازیگران مرد سینمای ایران در ماه‌های اخیر حکایت می‌کند که متنی منتسب به وکیل این بازیگر این شایعات را تکذیب کرده است

 

تغییر جنسیت پیش از این در دنیای بازیگری سینما و تئاتر ایران اتفاق افتاده است. چند سال پیش فرزانه ارسطو در ۴۱ سالگی تغییر جنسیت داد و نام خود را سامان گذاشت. در سینمای جهان هم شاخص‌ترین چهره‌هایی که تغییر جنسیت دادند، برادران اندی و لری واچووسکی بودند. خالقان «ماتریکس» پس از انجام عمل جراحی و تبدیل شدن به زن، با نام خواهران لانا و لی‌لی واچووسکی شناخته می‌شوند.

 

اما درباره محمدرضا فروتن متنی از ساعاتی پیش متنی منتسب به وکیلش منتشر شده که در آن قویا موضوع تغییر جنسیت را تکذیب کرده است.

 

 

یک فعال سیاسی در مورد فروتن نوشته: محمدرضا سال ها برای سحر شدن برنامه ریخت در اوج شهرت رفت دانشگاه روانشناسی خوند کم کم نشونه های سحر رو از خودش نشون داد و اوجش در مانکن پدیدار شد حالا دیگه وقت تولد سحری بود که 51 در کالبد محمدرضا مخفی بود شهامتش در تاریخ ثبت خواهد شد.

 

 
 

 

این خبر تاکنون تائید نشده است و این مطلب صرفا بازنشر دو توئیت از دو خبرنگار آقای علی احمدنیا و خانم زهرا کشوری است.

 

 

 

بنابر ادعای برخی کاربران در توییتر، عمل تغییر جنسیت فروتن، دو ماه پیش در آلمان اتفاق افتاده است.

 

محمدرضا فروتن (زاده ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی است.

 

محمدرضا فروتن بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است، که در آثار کارگردان‌های معروف و بزرگی چون مسعود کیمیایی، رخشان بنی‌اعتماد، کیومرث پوراحمد و… بازی کرده ‌است.

 

فروتن چندین بار از جشنواره‌های مختلف ایرانی موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مرد شده‌است.

 

تغییر جنسیت محمدرضا فروتن صحت دارد؟

 

 تا این لحظه هنوز هیچ منبع رسمی و یا آقای فروتن در این باره اظهارنظری نکرده است.

 

بر اساس آنچه برخی فعالان رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند تغییر جنسیت این بازیگر دو ماه قبل انجام شده است؛ این خبر با واکنش گسترده کاربران توییتر و اینستاگرام مواجه شد.

 

محمدرضا فروتن، بازیگر مطرح سینمای ایران سابقه‌ی نقش‌آفرینی در فیلم‌های نظیر مرسدس، دو زن، قرمز، اتوبوس شب، دعوت، چهل‌سالگی و… را داشته و برای بازی در فیلم قرمز برنده‌ی جایزه نقش اول مرد در هفدهمین جشنواره فیلم فجر شده است.

 

 

رونمایی از اسم جدید محمدرضا فروتن بعد از تغییر جنسیت!

 

برخی از کاربران فضای مجازی مدعی تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر محبوب سینما شدند. پانه فرهادبهمن (خبرنگار) از اسم جدید محمدرضا فروتن رونمایی کرد .
 
 
 

فوری و محمد رضا فروتن تغییر جنسیت داد و زن شد/ فیلم

 

فیلم تغییر جنسیت محمدرضا فروتن

 

 
 

محمدرضا فروتن در صفحه اینستاگرامی خود تمامی شایعه‌ها را تکذیب کرد

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: