صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 06
کد خبر: ۵۷۷۹۳

آخرین خبر از استراماچونی سرمربی استقلال

پس از باخت استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز حرف و حدیث های زیادی درباره بازگشت استراماچونی به نیمکت آبی های پایتخت مطرح شده است. آخرین خبر از استراماچونی سرمربی استقلال را در خبر زیر برایتان توضیح داده ایم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از آنکه شاگردان مجیدی در فینال جام حذفی بازی را به قرمزپوشان تراکتورسازی واگذار کردند و نتوانستند جام حذفی را به خانه ببرند مدیران باشگاه در صدد برآمدند تا مقدمات بازگشت استراماچونی به استقلال را فراهم کنند. البته بازگشت استراماچونی به استقلال حواشی و موانع متعددی را درپیش رو دارد. از طلب قبلی این سرمربی گرفته تا ممنوعیت به کارگیری مربیان خارجی در لیگ و اینها مشکلاتی است که اگر مدیران استقلال بتوانند آن ها را حل کنند هواداران می توانند یکبار دیگر استراماچونی را روی نیمکت استقلال  ببینند.

 

 استقلال پس از شکست برابر تراکتور و جدایی فرهاد مجیدی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.صحبت از بازگشت آندره‌آ استراماچونی است اما بحث پرداخت مطالبات معوقه او، مخالفت سازمان لیگ با استخدام سرمربی خارجی و اینکه استقلال در صورت یافتن راه‌حلی برای آوردن وی از پس پرداخت دستمزد او برآید دغدغه هواداران و دوستداران استقلال است.

 

فرزاد آشوبی در مورد وضعیت این روزهای استقلال اظهار کرد: آبی‌پوشان قبل از آنکه با تراکتور بازی کنند، بازی را واگذار کرده بودند. رفتارهای غیرحرفه‌ای از سوی مدیرعامل و سرمربی کم‌تجربه استقلال تمرکز را از بازیکنان گرفته بود. در مورد مدیریت چون تخصص زیادی ندارم کمتر صحبت خواهم کرد اما رفتار سرمربی تیم برای من قابل هضم نیست. 

 

وی افزود: سرمربی استقلال بعد از برد در دربی تصمیم به استعفا می‌گیرد و تمرکز را از شاگردانش می‌گیرد. این حق مدیریت است هر سرمربی که دوست دارد را بر روی نیمکت تیمش بنشاند، حتی اگر  سرمربی فعلی قرارداد داشته باشد و سیر صعودی را پشت سر می‌گذراند. باشگاه به این نتیجه رسیده به سرمربی دیگری فکر کند و مجیدی تا لحظه‌ای که مسئولیت بر عهده دارد باید کارش را به بهترین شکل انجام دهد. 

 

 

پیشکسوت تیم استقلال ادامه داد: استعفای مجیدی برای من قابل درک نیست و از ان عجیب‌تر بازگشت به تیم با وساطت دستیارش و کاپیتان تیم خیلی عجیب بود. اگر تمایل به همکاری نداشت نامه استعفا باید به دست مدیرعامل می‌رسید. نیازی نبود در فضای مجازی برای پشتوانه‌سازی هواداران این کار انجام شود. البته که سعادتمند هم تلاش‌های زیادی می‌کند تا هواداران را پشتوانه خود قرار دهد. 

 

وی افزود: مدیرعامل باشگاه می‌توانست زمان بهتری را برای سفر به ایتالیا و مذاکره با استراماچونی انتخاب کند ولی دلیلی نداشت تا این موضوع پس از رسانه‌ای شدن پیشنهاد دوباره به این مربی ایتالیایی کتمان شود. اتفاقاً صداقت می‌توانست به استقلال کمک کند تا قهرمان جام حذفی شود ولی مدل رفتار و گفتاری مدیرعامل باشگاه مناسب نبود.

 

آشوبی خاطرنشان کرد: اگر مدیرعامل استقلال بتواند آندره‌آ استراماچونی را به این تیم بازگرداند نه تنها به این تیم که به فوتبال ایران خدمت بزرگی کرده است. این مربی ایتالیایی دانش بالایی دارد و می‌تواند کیفیت دیدارهای لیگ برتر را افزایش دهد. امیدوارم این موضوع فقط حرف نباشد چون خیلی زود مشخص می‌شود که اقدام جدی بوده یا فقط برای استفاده از نام استراماچونی با اعتبار او بازی شده است.

 

وی ادامه داد: اگر استراماچونی سرمربی استقلال نشود قطعاً بازتاب گسترده منفی به همراه دارد. ضمن اینکه این باشگاه در نقل و انتقالات به مشکل می‌خورد و باید شاهد اتفاقاتی باشیم که دورنمای مثبت و خوبی را نشان نمی‌دهد. سعادتمند اگر موفق به استخدام دوباره استراماچونی به هر دلیلی نشود با توجه به جدایی مجیدی در این فرصت اندک تا لیگ قهرمانان آسیا ناچار به انتخاب گزینه‌ای برای هدایت استقلال می‌شود که قطعاً فرصت کافی برای آماده کردن تیم را نخواهد داشت. امیدوارم آبی‌پوشان بیش از این به دردسر نیفتند اگرچه اتفاقاتی افتاده که نمی‌توان خیلی به موفقیت استقلال دل بست.

 

 

آخرین وضعیت بازگشت استراماچونی به کجا رسید

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: