صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 02
کد خبر: ۵۷۸۵

گام دوم انقلاب اسلامی و مسئولیتهای ما

گام دوم انقلاب اسلامی به این مفهوم است که تکامل و تعالی تدریجی است و انقلاب هنوز پایان نیافته و تداعی کننده عدم ایستایی و پویایی انقلاب به عنوان فصل جدیدی از زندگی در جمهوری اسلامی میباشد.
به گزاش راهرد معاصر؛  چهل سال افتخار، بالندگی و راهگشایی برای مسلمانان و مستضعفان جهان و خار چشم مستکبران و نظام سلطه جهانی را بر همگان تبریک عرض مینماییم. این دوران به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام اول توفنده و موفق انقلاب اسلامی در دستیابی به اهداف عالی و آرمانی انقلاب بودکه مهمترین هدف آن، زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) بوده است.
 
 
گام دوم انقلاب اسلامی به این مفهوم است که تکامل و تعالی تدریجی است و انقلاب هنوز پایان نیافته و تداعی کننده عدم ایستایی و پویایی انقلاب به عنوان فصل جدیدی از زندگی در جمهوری اسلامی میباشد. این شجره طیبه لازم است که روز به روز در مسیر پیشرفت و نزدیکی به اهداف تلاش نماید. طراحی گام در پایان هر ۴۰ سال، حکایت از عظمت آرمانها و اهداف نظام اسلامی دارد که لازم است در مسیر تکامل تدریجی محقق شود.  
 
 
 اینک نوبت گام دوم از مسیر انقلاب اسلامی است که نخست همانند گام اول با پیشقراولی و پیشتازی جوانان انقلابی(مومن، دانا و پرانگیزه) این مرز و بوم به عنوان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی، امکانپذیر بوده و باید صورت پذیرد. دستیابی به موفقبتهای گام اول، رهین بصیرت، وحدت، اراده قوی، فداکاری، ولایت پذیری، مجاهدت و نصرت الهی بود و تداوم آن نیز منوط به استمرار و توسعه آن خواهد بود.
 
 
با ترسیم چارچوب نظری و عملی نظام انقلابی مشتمل بر جوشش انقلابی و در عین حال نظم سیاسی و اجتماعی و نیز انعطاف تاکتیکی و عملی همراه با ارزش مداری راهبردی و نظری ضمن تحقق عملی مسابقه خدمت رسانی و جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی با موتور پیشران در عرصهٔ علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی، این مسیر هموار خواهد شد.
 
 
رهیافتهای سه گانه در طی مسیر گام دوم خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی هدفگذاری شده است که لازم است با ملاحظات هفتگانه علم، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی؛ تحقق این مسیر مورد توجه  ویژه قرار گرفته و در قالب نقشه های راه متناسب با ظرفیتها، قابلیتها، چالشها و تهدیدات، توسط دستگاههای اجرایی کشور، نخبگان و عموم جامعه در دستور کار قرار گیرد. 
 
 
خوشا به حال شما ملت که عملکردتان مورد رضایت نائب امام زمان قرار گرفته است و بدا به حال متولیان عدالت و غافلان از شعارهای انقلاب که تاسف امام جامعه را برانگیخته است. انشالله که با تداوم نقاط قوت و جبران عقب ماندگیهای گذشته، این گام نیز با قوت و اقتدار تداوم یابد.
 
 
مهمترین افتخار گام دوم، بشارت امام خامنه ای نسبت به آمادگی(پس از زمینه سازی در گام اول) برای ظهور منجی عالم بشریت بود و انشالله خداوند به ما توفیق درک حضور و سربازی ایشان را عنایت فرماید.
نظر شما