صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 07
کد خبر: ۵۷۹۳۰

عکس جدید محمدرضا فروتن بازیگر

در زیر عکس جدید محمدرضا فروتن بازیگر توانای کشورمان را مشاهده کنید.

به گزارش راهبرد معاصر،  محمدرضا فروتن هنرمند و بازیگر حرفه ای کشورمان که این روز ها شایعاتی در خصوص تغییر جنسیت ایشان منتشر شده که باعث واکنش های متفاوتی نیز شده است به همین دلیل این روزها طرفداران ایشان و تمامی هنردوستان مخاطب خبرهایی که در خصوص ایشان منتشر می شود هستند.در ادامه این خبر عکس جدید محمدرضا فروتن بازیگر را با هم می بینیم.

 

عکس جدید محمدرضا فروتن بازیگر

 

 

بیوگرافی محمدرضا فروتن


محمدرضا فروتن بازیگر متولد ۷ دی ۱۳۴۷، تهران میباشد. او دانشجوی دکترای روان‌شناسی سلامت از دانشگاه آزاد بوده و معتقد است که تاثیر رشته ی تحصیلی در کسب جایگاهی که در حال حاضر در بازیگری دارد بسیار موثر بوده است.

 

او دارای چهار خواهر است. خانواده اش دوست داشتند که او پزشک شود و او به همین دلیل رشته ی تجربی را برای دبیرستان انتخاب کرد.

 

او اوایل دهه ۷۰ توسط یکی از دوستانش که عکاس فیلم ها و سریال ها بود به بهرام کاظمی کارگردان که برای نقش کوتاهی در فیلمش به دنبال یک بازیگر تازه کار می گشت، معرفی شد پ از فیلم برداری و دیدن استعداد او در بازیگری به اصرار بهرام کاظمی او در کلاس های آزاد بازگری شرکت کرد و یکی از هنر آموزان حمید سمندریان شد.

 

محمدرضا فروتن در کارنامه هنری خود همکاری با آثار کارگردان‌های معروف و بزرگی چون مسعود کیمیایی، رخشان بنی‌اعتماد، کیومرث پوراحمد و… ثبت کرده است.

 

فروتن با کارنامه ای از بازی های خوب و قابل توجه که می تواند همچنان بدرخشد در حدود سی سال بازیگری توانسته خودش را در صدر نگه دارد.

 

جالب است بدانید که فروتن علاوه بر بازیگری در خوانندگی نیز دستی داشته که با شعرهای سروده شده توسط افشین یداللهی توانست آلبوم ” میفهممت” را در سال ۱۳۹۵ منتشر کند.

 

زندگی شخصی محمدرضا فروتن

 نام همسر محمدرضا فروتن، سحر ابراهیمی ثابت میباشد که که در سال 1380 با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده اند .


انها زندگی بسیار بی حاشیه ای داشته و سالهاست که با یکدیگر زندگی میکنند.

 

تا به امروز خبری از بچه دار شدن آن ها علنا اعلام نشده است. و عکسی از فرزند محمدرضا فروتن منتشر نشده است .

 

خبر تغییر جنسیت این بازیگر همانند بمبی بسیار بزرگ در رسانه های ایران صدا داد که بعد از ساعاتی مشخص شد دروغ بود کذب بوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: