صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 08
کد خبر: ۵۸۱۳۸

عدم صدور مجوز جدید پروازی برای شرکت های هواپیمایی

سازمان هواپیمایی کشوری امروز از عدم صدور مجوز جدید پروازی برای برخی از شرکت‌های هواپیمایی و اخطار به تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی درباره عدم رعایت برخی از مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا، خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر در راستای ضرورت رعایت کامل مقررات ابلاغی سازمان در مورد مقابله با شیوع ویروس کرونا و عدم رعایت برخی از شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر خالی نگه داشتن صندلی‌های دو ردیف آخر هواپیما، مجوز جدید پروازی برای این شرکت‌ها صادر نخواهد شد.

 

شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مقررات مندرج در بندهای شماره ۲-۴-۱۷ و ۲-۴-۱۸ شیوه نامه ۱۹۰۰ سازمان هواپیمایی کشوری و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله‌ ارائه ماسک در پرواز به مسافران، ضدعفونی مستمر هواپیماها و تجهیزات کمکی، به‌کارگیری مستمر سیستم تهویه هوا، غربالگری مسافران و خالی نگه داشتن صندلی های دو ردیف آخر هواپیما هستند که اقدامات و هزینه‌های زیادی را در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی انجام داده‌اند.

 

رعایت مقررات بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت سخت‌گیرانه در حوزه حمل و نقل هوایی تدوین و ابلاغ شده و به صورت مستمر توسط بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری در حال پایش است.

 

سازمان هواپیمایی کشوری امروز از عدم صدور مجوز جدید پروازی برای برخی از شرکت‌های هواپیمایی و اخطار به تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی درباره عدم رعایت برخی از مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

 

فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: