صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۳۷
  • دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Monday 05 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 09
کد خبر: ۵۸۲۹۱

زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش  99

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 از فردا 20 شهریور از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می شود.

به گزارش راهبرد معاصر ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99  از 20 شهریور 99 شروع خواهد شد و متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  مراجعه کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفته  این ازمون در نیمه دوم آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

 

جدیترین جزئیات استخدام آموزش و پرورش سال 99

 

امسال ۵۷۰ نفر در ۳۲ کد رشته برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان‌ها استخدام می‌شوند.

امسال شرایط استخدام یک تفاوت عمده نسبت به سال قبل دارد و آن جذب نیروی بومی است و نیرو از خارج استان جذب نخواهند شد پس داوطلبان نسبت به انتخاب کد منطقه جغرافیایی محل خدمت خود دقت داشته باشند، زیرا تعهد خدمت ۱۰ ساله است.

 

امسال درمقطع ابتدایی ۲۴۴ نفر استخدام می‌شوند و محدودین جنسیت برداشته شده پس در این مقطع هر فرد براساس مدرک تحصیلی و کدجغرافیایی خود ثبت نام می‌کند. در دیگر رشته‌ها نیز بسته به نیاز منطقه استخدام می‌شوند.

در این آزمون دو برابر ظرفیت از طریق آزمون کتبی انتخاب و نفرات برگزیده پس از گزینش معرفی خواهند شد ۳۰ درصد نمره مربوط به مصاحبه و ۷۰ درصد مربوط به آزمون کتبی است بیش‌ترین جذب نیرو در شهرستان‌های عسلویه و دشتستان با ۴۳ نفر و کم‌ترین مربوط به کاکی و بردخون با ۱۸ نفر است.

 

 

اخبار جدید آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 99

 

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور: مجوز استخدام 53 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش صادر شده است. که 27 هزار و 300 نفر از آنها از طریق برگزاری آزمون استخدامی، 20 هزار نفر از آنها از طریق کنکور و دانشگاه فرهنگیان و 5000 مجوز نیروی جذب نشده هم از سال قبل وجود داشته است که در سال جاری جذب می شوند.

– زمان احتمالی انتشار دفترچه آزمون: 20 شهریور ماه سال 1399 منحصراً از طريق پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش صورت مي‌پذيرد.

– زمان احتمالی برگزاری آزمون: امیدواریم بتوانیم با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در نیمه دوم آبان‌ ماه این آزمون را برگزار کنیم.

– تعداد جذب نیرو جدید در آزمون استخدام آموزش و پرورش: احتمالا 32 هزار نفر

 

– شرایط سنی: کارشناسی 35 و کارشناسی ارشد 40 سال می باشد از دیگر ضوابط شرکت در آزمون ارتباط رشته تحصیلی با رشته مورد نیاز در آزمون می باشد.

– اعلام ظرفیت جذب آزمون استخدام جدید آموزش و پرورش به تفکیک استانها (تا این لحظه)

اعلام ظرفیت جذب استان های قم، خراسان شمالی، قزوین، بوشهر، گلستان، هرمزگان ، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شهرستان های تهران در آزمون استخدام جدید آموزش و پرورش سال 99؛ توجه داشته باشید در صورت انتشار خبر اعلام ظرفیت جذب و استخدام آموزش و پرورش از سوی دیگر استان ها اطلاع رسانی از طریق سایت ایران استخدام صورت خواهد گرفت.

 

جزئیات استخدام آموزش و پرورش سال 99 + فیلم 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: