صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۲۰
  • سه‌شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 06 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 10
کد خبر: ۵۸۴۰۴

اخبار غیررسمی از بازگشت استراماچونی سرمربی استقلال

اخبار غیررسمی از بازگشت استراماچونی سرمربی استقلال منتشر شده است که نشان می‌دهد تا کنون وضعیت بازگشت استراماچونی برای مربیگیری استقلال مشخص نیست.

به گزارش راهبرد معاصر، این روزها خبرهای ضد ونقیضی درباره بازگشت مربی ایتالیایی برای هدایت باشگاه استقلال منتشر شده است و انتشار این اخبار غیررسمی از بازگشت استراماچونی سرمربی استقلال هواداران این باشگاه را دچار سردرگمی کرده است.

 

اخبار غیررسمی از بازگشت استراماچونی سرمربی استقلال


سرمربی تیم استقلال تهران شرایط بازگشت به تهران را پذیرفته است.

 

 

 آندره آ استراماچونی، سرمربی فیل گذشته تیم استقلال تهران پس از مذاکرات با مدیران باشگاه تهرانی جهت حضور مجدد روی نیمکت این تیم به توافقات اولیه دست پیدا کرده است.

 

در حالیکه این روزها مدیران استقلال به دنبال خرید بازیکنان لیگ برتری و تمدید قرارداد بازیکنان این تیم هستند، سرمربی آنها هنوز مشخص نشده است.

 

در این راستا پس از خداحافظی مجیدی از جمع آبی پوشان مشخص شد که شرایط بازگشت آندره آ استراماچونی به تهران در حال تدارک است.

 

به گزارش ایلنا؛ با وجود اینکه نزدیک به بیش از یک هفته از فینال جام حذفی گذشته است مشخص شد که استقلالی‌ها مذاکره با سرمربی ایتالیایی خود را در سکوت خبری دنبال کرده‌اند.

 

پیش بینی می‌شود طی ۴۸ ساعت آینده خبر بازگشت استراماچونی به صورت رسمی از باشگاه استقلال منتشر شود چراکه امروز هم مشخص شده بود این سرمربی برای تماشای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سوی استقلال به کشور قطر دعوت شده است.

 

 

شروط استراماچونی برای بازگشت به استقلال

استراماچونی برای بازگشت به استقلال شروطی را اعلام کرده است و باشگاه هم اعلام کرده آن شروط را می‌پذیرد.

 

آندره استراماچونی برای بازگشت به استقلال سه شرط جدی پیش پای مسئولان این باشگاه گذاشته است.

 

به گزارش مهر، بعد از باخت تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در جام حذفی، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی تایید کرد در تلاش برای بازگرداندن آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی است.

 

«جیان لوکادی‌مارتزیو» خبرنگار ایتالیایی نزدیک به استراماچونی در گزارش جدید خود شروط این مربی ایتالیایی برای بازگشت به استقلال را تشریح کرد.

 

این خبرنگار نوشت: «فدراسیون فوتبال ایران اخیراً قانونی را وضع کرده است که خارجی‌ها امکان حضور در لیگ این کشور را ندارند به جز کسانی که قبلاً آنجا بوده‌اند از جمله استراماچونی. مربی سابق اینترمیلان مایل به بازگشت است اما منتظر تضمین‌های باشگاه است.»

 

این خبرنگار، شروط استراماچونی را این‌طور بر شمرده است: «یک برنامه جدی، تایید بهترین بازیکنان و یک پیشنهاد (مالی) منصفانه. طرفین به مذاکره ادامه می‌دهند. استراماچونی بعد از ۶ ماه، به دلیل اختلافاتی که با این باشگاه داشت در دسامبر ۲۰۱۹ استقلال را ترک کرده بود.»

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: