صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۵۹
  • پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 18 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 10
کد خبر: ۵۸۴۱۲

نحوه احراز هویت دانش آموزان در برنامه شاد

دانش آموزن باید برای استفاده از اپلیکیشن شاد و دسترسی به گروه ها و کانال های اختصاصی احراز هویت کنند که در این خبر نحوه احراز هویت دانش آموزان در برنامه شاد را میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر بعد از شیوع کرونا در کشور آموزش و پرورش شبکه شاد را به منظور تسهیل آموزش آنلاین طراحی کرد و دانش آموزن باید برای استفاده از اپلیکیشن شاد و دسترسی به گروه ها و کانال های اختصاصی احراز هویت کنند. در ادامه نحوه احراز هویت دانش آموزان در برنامه شاد را میخوانید.

 

وزارت آموزش و پرورش با ارائه برنامه شاد سعی در یکپارچه سازی آموزش های مجازی و فراهم نمودن بستری امن برای دانش آموزان و معلمان می باشد . فضایی که دانش آموزان بتوانند یادگیری دروس و رفع اشکال خود را در آن انجام داده بدون این که نگرانی برای والدین در خصوص ناامن بودن فضای مجازی به وجود بیاید .

 

یک ویژگی برنامه شاد که آن را برای حضور دانش آموزان و معلمان در گروه ها امن و میسر می سازد ، امکان احراز هویت آنان در خود برنامه شاد می باشد . این امکان هم در سامانه شاد و هم در برنامه یا نرم افزار شاد قابل انجام می باشد . لازم به ذکر است استفاده از کانال ها و مشاهده محتوای آموزشی برای عموم مردم آزاد بوده اما دانش آموزان به منظور دسترسی به گروه های کلاسی اختصاصی خود می بایست در این برنامه احراز هویت را انجام دهند .

 

سوالی که برای خیلی از دانش آموزان پیش میاید این است که چگونه در برنامه شاد احراز هویت کنیم ، بنابراین تصمیم داریم در این مقاله به نحوه انجام احراز هویت در برنامه شاد بپردازیم .

 

نحوه احراز هویت دانش آموزان در برنامه شاد

دانش آموزان می بایست پس از نصب برنامه شاد و ورود به آن نسبت به احراز هویت در برنامه شاد اقدام نمایند . همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد ، هر دانش آموزی در صورتی می تواند به گروه های اختصاصی کلاس و مدرسه خود دسترسی داشته باشد که بتواند در برنامه شاد احراز هویت خود را تکمیل نماید . در ادامه مقاله به شرح کامل مراحل احراز هویت دانش آموزان برای ورود به برنامه شاد پرداخته ایم .

 

برای عضویت در کلاس‌ها و گروه‌های درسی خود ابتدا لازم است وارد قسمت"ورود به مدرسه من" در صفحه اصلی بشوید؛

 

بر روی تصویر "دانش آموز" بزنید؛


از شما کدملی و تاریخ تولد خواسته می‌شود که بعد از وارد کردن آن‌ها، شما به صورت خودکار وارد کلاس‌های خود می‌شوید؛

 

مثال سال تولد: ۱۳۸۴
مثال ماه تولد: ۰۶
مثال روز تولد: ۱۵

 

در صورتی که مطمئن هستید کدملی و تاریخ تولد خود را به درستی وارد می‌کنید ولی با خطای "اطلاعات وارد شده نامعتبر است" مواجه می‌شوید، از مدیر مدرسه خود بخواهید تا اطلاعات شما را در سامانه سناد تصحیح کند؛

 

24 ساعت بعد از این که مدیر مدرسه، اطلاعات صحیح شما را وارد سامانه سناد کرد، در صفحه اصلی شاد وارد قسمت "ورود به مدرسه من" شوید و بر روی تصویر "دانش آموز" بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید.

 

دانش آموزان می توانند با ورود به گروه ها و کانال های درسی خود ، به محتوای آموزشی که برای آن ها بارگذاری شده است ، دسترسی پیدا کنند . با توجه به این که دانلود این محتوای آموزشی ممکن است حجیم باشد ، تعرفه های رایگان برای استفاده از این نرم افزار در نظر گرفته شده که برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره ، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید .

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: