صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۲۳
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 13
کد خبر: ۵۸۷۹۹

انفجار شدید گاز در الهیه اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر گفت: انفجار گاز در الهیه اسلامشهر به ۲ ساختمان خساراتی بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد وارد کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر مسعود مرسلپور بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از محل انفجار و آتش سوزی یک واحد مسکونی در الهیه اسلامشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه در طبقه سوم ساختمان مسکونی رخ داده و در اثر شدت انفجار، واحد مجاور آن در ضلع جنوبی ساختمان و دو واحد در ساختمان‌های غربی و شرقی خساراتی بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد دیده‌اند.

 

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی شهرستان از جمله آتش نشانی و اورژانس بلافاصله پس از وقوع این حادثه در محل حضور یافتند افزود: چهار نفر از ساکنان این مجتمع مسکونی که دچار سوختگی و یا جراحت شده بودند توسط تیم‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه علل وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی گفت: از مردم اسلامشهر درخواست داریم تا توجه ویژه ای به رعایت نکات ایمنی مربوط به وسایل گاز سوز داشته باشند.

 

وی در ادامه از کسب رتبه نخست ایجاد اشتغال استان تهران از ابتدای سال جاری تا کنون در اسلامشهر خبر داد و بیان داشت: بر اساس آماری که امروز از سامانه رصد اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به اداره صمت شهرستان اعلام شده در سال جاری ۵ هزار و ۶۶۷ نفر در اسلامشهر مشغول به کار شدند.

 

مرسلپور با بیان اینکه شهرستان‌های ری با ایجاد اشتغال برای ۵ هزار و ۳۲۶ نفر و رباط کریم با ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۶۴۱ نفر در رتبه‌های دوم و سوم استان تهران قرار دارند، افزود: این موفقیت در حالی به دست آمده که شیوع ویروس کرونا مشکلات بسیاری را در فضای کسب و کار ایجاد کرده است.

 

مهر

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: