صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 14
کد خبر: ۵۸۹۶۱

کاهش قیمت خودرو در یک هفته گذشته

قیمت روز خودروطی یک هفته گذشته بین 5 تا 13 میلیون افت قیمت را تجربه کرده است .

به گزارش راهبرد معاصر قیمت روز خودرو در طول یک هفته گذشته بین 5 تا 13 میلیون تومان کاهش یافته است این هم در مورد قیمت خودرو ایران خودرو  قیمت خودرو های داخلی و مونتاژ است . به طوری که قیمت هر دستگاه خودرو پراید 131 به 92 میلیون تومان رسید.

گویا از دوشنبه هفته گذشته قیمت در بازار خودرو در سیر نزولی قرار گرفته است البته به اعتقاد بسیار هم قیمت های کنونی کاذب است و فروشندگان خودرو به سلیقه خود قیمت را تعیین می کنند.

بر اساس اخبار منتشر شده قیمت خودرو امروز  برای هر دستگاه تیبا صندوق‌دار و ساینا از ۱۱۰ میلیون تومان به ۱۰۵ میلیون تومان، سمند ال. ایکس با کاهش ۶ میلیون تومانی به ۱۶۰ میلیون تومان و هایما اس۷ ایران‌خودرو با افت ۱۳ میلیون تومانی به ۶۲۰ میلیون تومان کاهش یافتند.

 

 

کاهش قیمت خودرو در 7 روز اخیر + جزئیات

برخی نمایشگاه‌داران با تاکید بر اینکه مشتریان نباید به هیچ وجه به شبکه‌های مجازی در اعلام قیمت‌ها توجه کنند، معتقدند اگر مشتریان حوصله به خرج داده و گشت بیشتری در بازار بزنند، می‌توانند خودروی مد نظر خود را با چانه‌زنی به قیمت‌های مناسب‌تری خریداری کنند.

 

در این زمینه، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت می‌گوید: این اتحادیه هیچ‌گاه قیمت بازاری خودروها را اعلام نمی‌کند، اما به دفعات دیده شده که برخی سایت‌ها قیمت‌های دلخواه خود را به نقل از این اتحادیه منتشر می‌کنند.

 

«سعید موتمنی» تاکیدکرد: حتی با وجود برداشته شدن قیمت از سوی برخی سایت‌ها نظیر دیوار، باما و غیره، اما در عمل شاهدیم گروه‌هایی از افراد برای به‌هم ریختن بازار، به صورت هماهنگ اقدام به قیمت‌سازی در کانال‌های تلگرامی، واتساپی، اینستاگرامی و غیره کرده و در سطح وسیع منتشر می‌کنند و مشتریان بی‌خبر از همه جا، همین قیمت‌ها را مبنا قرار می‌دهند.

 

وی خواستار آن شد که افراد هیچ وقت به قیمت‌های موجود در سایت‌ها اعتماد نکنند.

 

 

موتمنی تاکیدکرد: ‌وقتی سقف قیمتی بر خودروها نباشد، هر کس حرفی زده و قیمتی ارائه می‌کند، به‌طور نمونه روز گذشته برای یک مدل مزدا ۳، چهار قیمت متفاوت از ۹۰۰ تا ۹۸۰ میلیون تومان وجود داشت و تفاوت ۸۰ میلیون تومانی بسیار عجیب است.

 

 

قیمت روز خودرو 24 شهریور 99

  قیمت نمایندگی(تومان)
قیمت بازار (تومان)
 
سمند LX 54 میلیون و 300 هزار تومان
116 میلیون تومان
پژو SLX 405 67 میلیون و 880 هزار تومان
 
137  میلیون تومان

 

 
پژو پارس اتوماتیک حاشیه بازار
186 میلیون تومان

 

 
پژو 207 اتوماتیک حاشیه بازار 235 میلیون تومان
دانگ فنگ S30 135 میلیون و 500 هزار تومان ناموجود
پژو پارس LX . کد 23 84 میلیون و 720 هزار تومان 160 میلیون تومان
سمند سورن 82میلیون و 558 هزار تومان
142 میلیون تومان

 

 
پژو پارس 61 میلیون و 300 هزار تومان
132 میلیون تومان

 

 
پژو 207 . دنده‌ای (تیپ 1) 96 میلیون و 730 هزار تومان 175 میلیون تومان

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: