صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 14
کد خبر: ۵۸۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای  سرقت گوشی دختر مهراب قاسم خانی با قمه

مهراب قاسم خانی لحظاتی پیش اعلام کرده که کسی وارد ماشین دخترش شده و با گذاشتن یک قمه زیر گردنش گوشی او را دزدیده است.

به گزارش راهبرد معاصر مهراب قاسم خانی نویسنده و بازیگر در صفحه اینستاگرام خود نوشته است که امروز فردی سوار مشاین دخترش شده و با گذاشتن قمه زیر گردنش گوشیش را دیزیده است.

 

مهراب قاسم خانی نوشته:  دو سه سال پیش که گوشیم رو توی روز روشن وسط میدون هفت تیر دزدیدن، بعدش که رفتم کلانتری، فهمیدم که قرار نیست امیدی به پیدا شدنش داشته باشم.  عزیزی که اونجا بود، بهم گفت فقط چند هزار تا دزد گوشی شناخته شده توی تهران داریم و احتمالاً دو برابرش هم شناخته نشده و الان که بری خونه، احتمالاً سر راه از کنار چند تاشون رد میشی... امروز یه عزیزی سوار ماشین دخترم شد و قمه رو گذاشت زیر گردنش و گوشیش رو ازش گرفت ..

 

 

 

 

این نویسنده طنز پس از اعلام این ماجرا سوالاتی را مطرح کرده است که آیا قرار نیست فکر جدی برای این دزدان اندیشیده شود.

مهراب قاسم خانی نوشته: او بار که گوشی من را دزدیدن بعدش همه بهم می گفتند که خدارو شکر بلایی سر خودت نیومده امروز با این اتفاق خودم اینو به دخترم گفتم.

 

 

 

بیوگرافی مهراب قاسم خانی + عکس

 

مهراب قاسم‌خانی فعالیت جدی‌اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه "ببخشید شما؟" که برنامه‌ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز نمود. اما به گفته خود او اوج کارهای هنری‌اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌گردد. در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌چین را با نوشته‌های خود یاری رساندند. پس از آن در پاییز و زمستان همان سال به همراه برادر بزرگ خود پیمان قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان، مهدی مظلومی را در ساخت طنز کمربندها را ببندیم یاری رساندند.

 

پس از مدتی در پاییز و زمستان ۱۳۸۴ از فیلم‌نامه‌نویسان شب‌های برره شد و سال ۱۳۸۵ را با باغ مظفر به پایان رساند. کار بعدی او در تلویزیون نیز مجددا همکاری با پیمان قاسم خانی در نوشتن فیلمنامه سریال مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری بود که نوروز ۱۳۸۷ از تلویزیون پخش شد. وی در تابستان و پاییز ۱۳۸۸ سریال مسافران را به کارگردانی رامبد جوان روی آنتن داشت. یکی از موفق ترین کارهای مهراب، سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت بود که تابستان ۱۳۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد. آخرین کار پخش شده از او سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت است.

 

 

 

فعالیت‌های مهراب قاسم‌خانی در سینما

 

او در سال ۱۳۸۸ به همراه برادرش پیمان قاسم خانی فیلم‌نامه سن پترزبورگ را برای بهروز افخمی نوشت.

 

 

 

 

ازدواج مهراب قاسم‌خانی

 

مهراب قاسم خانی در ازدواج اول خود، که حاصلش یک دختر به نام نیروانا بود، موفق نبود. مهراب قاسم خانی در سریال پاورچین ساخته مهران مدیری به عنوان طراح دکور و نویسنده ایفای نقش کرد. شقایق دهقان هم در سریال پاورچین حضور داشت. کلید آشنایی از آن زمان زده شد و با یک‌دیگر ازدواج کردند. این پیوند دومین ازدواج مهراب قاسم‌خانی به حساب می‌آید و حاصل آن یک پسر به نام نویان بود. عمده فعالیت شقایق دهقان در سریال‌ها‌ی نود شبی مهران مدیری می‌باشد. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
بالاخره معروف بودید زود پیگیری کردن. ما بیچاره ها باید از این اداره به اون اداره بدوییم. اخر هیچی.خوش به حالتون