صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۲۳ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 17
کد خبر: ۵۹۳۱۵

عرضه اولیه هفته آینده چیست؟

عرضه اولیه جدید بورس وسپهر است که یکشنبه هفته اینده در بازار بورس عرضه می شود.

به گزارش راهبرد معاصر عرضه اولیه جدید بازار بورس وسپهر است که بر اساس اطلاعیه منتشر شده یکشنبه هفته آینده 30 شهریور در بازار فرابورس عرضه اولیه خواهد شد. نماد وسپهر سهام شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات  است که روزشنبه معارفه شده و 6 میلیارد سهم آن معادل 20 درصد سهام شرکت عرضه اولیه می شود. با فرض مشارکت ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به هر کد ۱۰۰۰ سهم تخصیص می‌یابد که حدود یک میلیون تومان نیاز است.

 

 

 

جزئیات عرضه اولیه وسپهر یکشنبه 30 شهریور

 

احمد فاضلی معاون مالی بانک صادرات ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات، «وسپهر» را سهمی ارزنده و بنیادی دانسته  که انتظار می‌رود که این سهم در بازار سرمایه با استقبالی مناسب روبرو شود.

 

گفتنی است شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات (سهامی عام) با نماد «وسپهر» از تاریخ ١٩ شهریور ١٣٩٩ به عنوان دویست و بیست و ششمین نماد معاملاتی در گروه سرمایه‌گذاری‌ها و زیرگروه سایر واسطه‌ای مالی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

 

معاون مالی بانک صادرات ایران همچنین با اشاره به تصمیمات اخیر سازمان بورس اوراق بهادار برای تسهیل حمایت بانک‌ها از بازار سرمایه افزود: صنعت بانکداری در بازار سرمایه همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و بازار پول باید برای حمایت از بازار سرمایه به نحو موثری حضور داشته باشد.

 

 

فاضلی با اشاره به انتشار اوراق اختیار فروش تبعی برای حمایت از سهم وبصادر گفت: در شرایط فعلی بازار سرمایه با انتشار نزدیک به پنج میلیارد برگه اختیار فروش تبعی توسط شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر برای سهام بانک، سود تضمینی حداقل ۱۳ درصدی تا پایان سال را برای دارندگان «وبصادر» تضمین خواهد کرد. قیمت هر برگه از این اوراق یک ریال بوده و سقف خرید آن پانصد هزار سهم در نظر گرفته شده که عملا سوددهی مناسب سهام بانک را بیمه خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه این اوراق به عنوان ابزار مشتقه، می‌تواند آرامش را به بازار سرمایه بازگرداند، تاکید کرد: تصمیمات مناسبی در سطح سران قوا برای حمایت از بازار سرمایه اتخاذ شده و امیدواریم که بازار سرمایه تا پایان سال به ریل بازدهی مناسب بازگردد.

 

 

شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات (سهامی عام) با نماد «وسپهر» پس از احراز کلیه شراط پذیرش از تاریخ ١٩ شهریور ١٣٩٩ به عنوان دویست و بیست و ششمین نماد معاملاتی (شصت و چهارمین شرکت در بازار اول) در گروه سرمایه‌گذاری‌ها و زیرگروه سایر واسطه‌ای مالی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: