صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 17
کد خبر: ۵۹۳۵۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

قیمت ps5 به دلار و تومان

شرکت سونی مشخصات پلی استیشن جدید خود یا همان ps5 را اعلام کرده است که با توجه به مشخصات فنی آن قیمت ps5 به دلار و تومان پیش بینی می شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از آن که شرکت سونی مشخصات ps5 را اعلام کرد، قیمت ps5 در بازار تخمین زده شد و پیش بینی های نسبتا یکسانی از قیمت ps5 زده شد. پیش بینی بازی ps5  به دلار و تومان در زیر آمده است. ps5 که پس از ps4 توانسته عده ی زیادی را جذی خود کند به احتمال زیاد 499 دلار خواهد بود که با توجه به نرخ ارز امروز پنجشنبه 27 شهریور 99 نزدیک به 13 میلیون است.

 

کنسول ps5 که همگان را به حیرت وا داشته است از کنسول های بازی قدرتمندی است که قطعا مخاطبان زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

 

 

پیشتر گفته شده بود که کنسول PS5 حاوی دیسک درایو خواهد بود و تنها مبتنی بر بازی های دیجیتالی نخواهد بود.

 

 

پردازنده این کنسول از نسل سوم پردازنده‌ های Ryzen AMD است و پردازنده گرافیکی آن هم از پردازنده‌ های Navi Radeon خواهد بود.

 

playstation 5 کنسول نسل نهم شرکت SONY. که اعلام شده است در سال ۲۰۲۰ از آن رونمایی میشود . این کسنول بر پایه‌ی مهندسی AMD طراحی شده است . پردازنده و کارت گرافیک این کنسول از محصولات AMD هستند. PS5 از حافظه SSD و Cloud بهره خواهد برد. ما در این مطلب قصد داریم به قیمت پلی استیشن ۵ یپردازیم. آیا قیمت های اعلام شده درست هستند ؟

 

 

در سایت آمازون یک پروفایل برای پلی استیشن ۵ ساخته شده است . این به این معنی است که در نیم سال اول ۲۰۲۰ با PS5 ملاقات خواهیم کرد .  اما قیمت پلی استیشن ۵ در این سایت مسخص نشده است.

 

 

در وبسایت فروشگاه های زنجیره‌ای Best Buy. هم صفحه‌ای برای PS5 ساخته شده است . هم قیمت این کنسول نسل نهم نوشته شده است قیمت playstation 5 در این فروشگاه ۵۳۹ دلار ثبت شده است. ولی امکان پیش خرید ندارید. پس به احتمال قوی این قیمت تغییر خواهد کرد.

 

شرکت SONY درمورد قیمت پلی استیشن ۵ چه میگوید؟

 

 

شرکت SONY اعلام کرده است که با توجه به قدرت PS5 . این شرکت کنسول نسل نهم خود را با قیمتی مناسب وارد بازار میکند . با توجه به روند کاهشی قیمت کنسول های playstation در دوره‌های مختلف مطمئنا پلی استیشن ۵ قیمتی بیشتر از ۶۰۰ دلار نخواهد داشت.

 

قیمت تمام کنسول های Sony

اگر به جدول بالا توجه کنید . میبینید که در سال ۲۰۰۶ کنسول PS3 با قیمت ۵۹۹ دلار روانه بازار شد . اما در سال ۲۰۱۳ نسل هشتم کنسول های SONY یعنی PS4 یا قیمت ۳۹۹ دلار وارد بازار شد. این یعنی شرکت سونی میداند . چگونه هم قیمت را پایین نگه دارد و هم کیفیت بالا را در محصولات خود داشته باشد.


پس مطمئنا قیمت پلی استیش ۵ بیشتر از ۶۵۰ دلار در بدترین حالت نخواهد بود. البته مطمئنا این محصول با قیمت ۶۵۰ دلار یا کمتر وارد ایران نخواهد شد . در ایران متاسفانه قیمت PS5 فرا تر از این حرف ها خواهد بود . چرا ؟ تعرفه‌های گمرکی و اختصاص ندادن ارز دولتی برای وارد کردن این محصول . اصلی ترین دلیل این افزایش قیمت خواهد بود .

 

البته بگذریم که وارد کننده‌ها از این دلایل سواستفاده میکنند که قیمت را بالاتر و بالاتر ببرند . چیزی که امروزه در بازار قطعات کامپیوتر و موبایل میبینیم . به شخصه امیدوارم این وضعیت برای عاشقان تکنولوژی بهتر شود . تا مردم ایران هم بتوانند با خیال راحت به ساده‌ترین تفریخات بپردازند.

 

رونمایی از کنسول بازی ps5/ فیلم

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
خوب بود
شهاب سپهری
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
من از اینا میخوام
ماهان
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
سلام اقا میخوام خدایی سایت بهتون پیشنهاد کنم درجه یک و کامل واقعی و با برداشت وجه واقعی به خداا قسم این کامل واقعی اه
این کارش چیه اینه که برای شما بیت کوین استخراج میکنه بدون هیییییچ سرمایه ایی من به حضرت عباس برداشت داشتم اقا من وضیفه منه که به شما هم بگم شما فقط باید در روز 7 بار در این سایت فعال باشید و فقط کلیک رول را بزنید و در هر ساعت به مقدار فوقعلاده ایی بیت کوین میده .
حتما با این لینک زیر ثبت نام کنید و هم 0.03 بیت کوین یعنی همون اول 50 دلار به شما هدیه میدهد اگه با این لینک زیر ثبت نام کنید .
https://free-btc.biz/?r=2223713با این لینک ثبت نام کنید وهم پاداش دریافت کنید و هم مرا حمایت کنید
نکته:حتما باید با فیلتر شکن وارد بشوید. ممنون از سایت عالیتون

https://free-btc.biz/?r=2223713
محمو
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
خداوکیلی عالیه
ناشناس
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
این شکلی نیست
چه خفن
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
ناشناس
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
عالی حرفی ندارم بزنم عالییییب
ناشناس
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
لعنت به قبر دلال. گفت چهل تا پنجاه میلیون عموم از استرالیا بخره بفرسته ارزون تر درمیاد
ناشناس
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
الانه که مسئولین پاک و درجه یکمون بخاطر حمایت از تولید ملی و خودکفایی، واردات ps5 و ایکس باکس سری ایکس رو ممنوع کنند. ضمنا قیمت ps4 توی ایران ۱۰ میلیونه، مطمئنا ps5 قیمتش بشه ۳۵ میلیون
ناشناس
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
کوفقنقح
ناشناس
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
ععفحفحیقححفحبجق