صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۷:۳۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 19
کد خبر: ۵۹۵۳۵

تکذیب شایعه درگذشت مهران رجبی به دلیل کرونا + آخرین وضعیت

پزشک بیمارستانی که مهران رجبی بازیگر کشورمان پس از ابتلا به بیماری کرونا در آن ستری شده است، شایعه درگذشت مهران رجبی به دلیل کرونا را تکذیب کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حال مهران رجبی که به دلیل کرونا در یکی از بیمارستان های زنجان بستری شده است رو به بهبود است و این بازیگر به زودی از بیمارستن مرخصی می شود. پزشک معالج مهران رجبی آخرین وضعیت حال عمومی این مهران رجبی را توضیح داده داد و افزود: شایعه درگذشت مهران رجبی به دلیل ابتلا به کرونا را تکذیب می کنم. درباره آخرین وضعیت مهران رجبی پس از ابتلا به ویروس کرونا در ادامه بیشتر بخوانید.

 

مسئول بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان امام حسین (ع) زنجان از بهبودی نسبی حالِ مهران رجبی، پس از ابتلا به کرونا خبر داد. وی ابراز امیدواری کرد این بازیگر سرشناس، به زودی از بیمارستان مرخص شود.


وی افزود: «خوشبختانه وضعیت مهران رجبی به پایداری رسیده و حال وی نسبت به روز گذشته بسیار بهتر است.»

 

وضعیت عمومی مهران رجبی

 

 

این پزشک درباره وضعیت عمومی مهران رجبی اضافه کرد: «وی در حال حاضر هوشیاری خوبی داشته و قادر به صحبت با سایرین است، وضعیت رجبی وخیم نیست و حالش هر لحظه در حال بهبودی است.»

 

وی درباره زمان احتمالی ترخیص رجبی اظهار کرد: «واقعیت امر زمان قطعی ترخیص با پزشک معالج است اما به احتمال فراوان وی می‌تواند طی دو روز آینده مرخص شود و در منزل به قرنطینه خود بپردازد.»

 

مسئول بخش بستری بیماران کرونایی بیمارستان «امام حسین (ع)» زنجان خاطرنشان کرد: «در حال حاضر خوشبختانه وخامتی در وضعیت مهران رجبی مشاهده نمی‌شود، حال وی خوب است و وضعیت وی به نحوی نیست که نگران کننده باشد.»

 

آخرین وضعیت مهران رجبی پس از ابتلا به ویروس کرونا + فیلم

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: