صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 19
کد خبر: ۵۹۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

عکس مهران رجبی و همسرش

مهران رجبی بازیگر 49 ساله کشورمان که خبر مبتلا شدنش به کرونا نیز منتشر و تایید شده است هم اکنون در بیمارستان بستری می باشد در ادامه این خبر نگاهی به زندگی خصوصی مهران رجبی و همسرش خواهیم داشت.

به گزارش راهبرد معاصر,  مهران رجبی بازیگر همیشه خندان سینما و تلویزیون متولد دهم دی ماه 1341 از روستای واریان کرج، فارغ التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است. در ادامه عکس مهران رجبی و همسرش را مشاهده خواهید کرد.

 

بیوگرافی مهران رجبی:

نام: مهران رجبی

تاريخ تولد مهران رجبی :12 دی ماه 1340

محل تولد: کرج، ایرانمحل زندگی: کرج

پیشه: بازیگری، گرافیک
سال‌های فعالیت ۱۳۷۵ تاکنون

 

 

مدرک تحصیلی:

كارشناس گرافيك از دانشگاه گرافيك از دانشگاه تهران

كارشناسی ارشد گرافيك از دانشگاه تربيت مدرس تهران

همسر: افسانه کیا

فرزندان: زهرا، سارا و علیرضا

 

مهران رجبی (زاده ۱۲ دی ۱۳۴۰، کرج) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است.

 

مهران رجبی اصالتاً اهل روستای «واریان» کرج است. پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت.


برای نخستين بار در مجموعه تلويزيونی «بچه های مدرسه همت» به كارگردانی رضا ميركريمی در نقش ناظم بازی كرد.

 

 

ماجرای خواستگاری و ازدواج مهران رجبی

من معلم بودم و در مدارس کرج تدریس می کردم و همسرم نیز در آموزش و پرورش کرج کارمند بودند. بنا به دلایل کاری رفت و آمد زیادی داشتم و در این رفت و آمدها احساس کردم این خانم می تواند همسر ایده آلی برای من باشد. خواستگاری در خانه آقای رئیس آموزش و پرورش شهر کرج از دوستان نزدیکم بود و ارتباط خوبی با وی داشتم. موضوع را با او در میان گذاشتم و او نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد قول داد تا مقدمات را فراهم کند. در این ملاقات به توافقات خوبی رسیدیم و متوجه شدم این خانم می تواند شریک زندگی ام باشد.

 

مهران رجبی سال 1369 ازدواج کرد و حاصل ازدواج وی دو دختر و یک پسر بنام های (زهرا، سارا و علیرضا) می باشد.

 

مهران رجبی بازيهای ماندگاری در سينمای ايران از خود به جای گذاشته است.

 

 

آخرین اخبار از مهران رجبی/ ابتلای مهران رجبی به کرونا

مهران رجبی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان بستری است و حال عمومی این بازیگر خوب نیست.

 

 

 ساخت سریال شهید مجید شهریاری هفته گذشته با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زنجان آغاز به کار کرد و قرار است در این سریال که از اوایل سال 1400 به روی آنتن خواهد رفت دوران کودکی تا لحظه ترور این شهید هسته‌ای کشورمان را به تصویر بکشد.

 

یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی "مهران رجبی" است که شخصیت "مش باقر" پدربزرگ شهید مجید شهریاری را ایفا می‌کند. متاسفانه این بازیگر چند روزی است که در زنجان مبتلا به کرونا شده است و در زنجان و در بیمارستان امام حسین(ع) بستری شده است.

 

علیرضا نجف‌زاده کارگردان مجموعه تلویزیونی «زوج یا فرد» که در این سریال با مهران رجبی همکاری داشته‌ است به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، گفت: در تماسی تلفنی که با مهران رجبی داشتم از وخامت حال او با خبر شدم و به نظر می‌رسد که حال عمومی او خوب نیست. از مردم می‌خواهم که برای سلامتی این بازیگر طناز سینما و تلویزیون کشورمان دعا کنند.

 

عکس مهران رجبی و همسرش

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه اکبری
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
زن مهران رجبی یه ذره جوونه ولی مهران رجبی یه ذره پیره