صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۰۸
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 19
کد خبر: ۵۹۶۱۸

ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام| امروز شنبه ۲۹ شهریور ۹۹

ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی در سامانه استعلام مشخص شد و در ادامه خبر ارزش سهام عدالت امروز شنبه ۲۹ شهریور ۹۹ را میخوانید.

راهبرد معاصر در بسته خبری امروز ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی، ارزش روز برگه های سهام عدالت ارائه می کند. در این خبر ارزش سهام عدالت یک میلیونی و 500 هزار تومانی امروز شنبه ۲۹ شهریور ۹۹ را می خوانید.

 

 

  ارزش سهام عدالت امروز مورخه 29 شهریورماه با کاهش 70 هزار تومانی معادل 0.4 درصدی به 17 میلیون و 138 هزار و 549 تومان رسید. ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش نیز به 10 میلیون و 283 هزار و 129 تومان کاهش یافت.

 

امروز شاخص کل با ریزشی 4597 واحدی معادل 0.27 درصدی به یک میلیون و 699 هزار و 510 واحد کاهش یافت.با ریزش بیش از 4 هزار واحدی شاخص کل در روز جاری، ارزش سهام عدالت نیز کاهش یافت.

 

 

ارزش سهام عدالت در 29 شهریور 99

 

ارزش برگه‌های سهام عدالت یک میلیون تومانی و ۵۳۲ هزار تومانی به چقدر رسیده و آن‌ها که ۶۰ درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند منتظر دریافت چه میزان وجه می‌توانند باشند؟ درباره کسانی هم که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارند می‌توان اشاره کرد که در پایان معاملات هفته گذشته بازار سهام در نهایت، ارزش کل سهام عدالت آن‌ها به حدود ۳۴ میلیون تومان رسیده است.

 

این افراد اگر ۳۰ درصد سهام عدالت خود را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت بیش از ۱۰ میلیون تومان باشند و اگر هم تاکنون ۶۰ درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند باید ۲۰ میلیون تومان واریز وجه به حساب آن‌ها انجام شود.

 

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۷.۱ میلیون تومان رسید. کسانی که تاکنون ۳۰ درصد این برگه‌های سهام عدالت را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت ۵.۱ میلیون تومان باشند و کسانی هم که تاکنون ۶۰ درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند باید ۱۰.۲ میلیون تومان واریز وجه به حساب آن‌ها انجام شود.

 

 

میزان دریافت سود فروشندگان سهام عدالت چقدر است؟

ارزش برگه‌های سهام عدالت یک میلیون تومانی و ۵۳۲ هزار تومانی به چقدر رسیده و آن‌ها که ۶۰ درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند منتظر دریافت چه میزان وجه می‌توانند باشند؟

 

درباره کسانی هم که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارند می‌توان اشاره کرد که در پایان معاملات هفته گذشته بازار سهام در نهایت، ارزش کل سهام عدالت آن‌ها به حدود ۳۴ میلیون تومان رسیده است. این افراد اگر ۳۰ درصد سهام عدالت خود را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت بیش از ۱۰ میلیون تومان باشند و اگر هم تاکنون ۶۰ درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند باید ۲۰ میلیون تومان واریز وجه به حساب آن‌ها انجام شود.

 

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۷.۱ میلیون تومان رسید. کسانی که تاکنون ۳۰ درصد این برگه‌های سهام عدالت را فروخته باشند می‌توانند منتظر دریافت ۵.۱ میلیون تومان باشند و کسانی هم که تاکنون ۶۰ درصد سهام عدالت خود را فروخته‌اند باید ۱۰.۲ میلیون تومان واریز وجه به حساب آن‌ها انجام شود.

 

برچسب ها
مطالب مرتبط
نظر شما