صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 26
کد خبر: ۶۰۵۳۶

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه ۵ مهر ۹۹

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه ۵ مهر ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز شنبه ۵ مهر ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. بالابودن آمار کرونا در کشور نشان می دهد که هنوز عده ای پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت نمی کنند و همین سبب بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در ایران می شود به طوری که در 24 ساعت گذشته 172 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند. آخرین آمار کرونا در شنبه ۵ مهر ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

 

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 3204 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که 1274 نفر از آنها بستری شدند.

 

فوت 172 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته

 

 

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۴۳ هزار و ۸۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۳۹۴ نفر رسید.

 

بهبود و ترخیص ۳۷۲ هزار و ۵۱ نفر از بیماران

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۷۲ هزار و ۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

 

لاری بیان داشت: ۴۰۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون سه میلیون و ۹۰۵ هزار و ۳۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

 

آخرین وضعیت کرونا در شهرها

 

وی خاطرنشان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: