صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 29
کد خبر: ۶۰۸۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز سه شنبه ۸ مهر ۹۹+ جدول

نرخ طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز سه شنبه ۸ مهر ۹۹ را در جدول زیر ببینید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ نرخ طلای ۱۸ عیار نرخ ارز نرخ دلار سکه طلا یورو امروز سه شنبه ۸ مهر ۹۹ منتشر شد. آخرین بررسی ها از بازار طلا نشانگر افزایش قیمت طلا در بازار امروز طلا است، به طوریکه هر گرم طلای 18 عیار 1 میلیون و 293 هزارتومان خرید و فروش شد. طلا در بازار تهران همچنان دارای حباب است و به قیمتی بیش از ارزش واقعی اش فروخته می شود.  دلار نیز به  کانال 29 هزار تومانی نزدیک شد. به طوریکه نرخ دلار در بازار امروز بیش از 28 هزارتومان معامله شد. امروز سه شنبه ۸ مهر هر دلار آمریکا به مبلغ  28 هزار و 950 تومان و هر اسکناس یورو به قیمت 33 هزار و 850 تومان به فروش می‌رسد.

 

بر اساس اعلام قیمت جدید طلا، سکه طلا، دلار، یورو ارز امروز سه شنبه ۸ مهر ۹۹؛ هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 293 هزار تومان، قیمت دلار 28 هزار و 950 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 13میلیون و 400 هزار تومان است.

 

همچنین در بازار سبزه‌میدان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۳ میلیون و 800 هزار  تومان، نیم سکه ۷  میلیون  و 620 هزار تومان، ربع سکه ۴میلیون و 620 هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

فعالان بازار، علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر را افزایش چشم‌گیر قیمت ارز می‌دانند و می‌گویند: از یکی دو روز گذشته تقاضا برای خرید طلای خام و سکه در بازار افزایش یافته و همین امر موجب افزایش حباب سکه شده است.

 

همزمان با افزایش ارزش دلار و در حالی که بحران کرونا سبب شده تا امیدها برای ترمیم سریع اقتصاد جهانی کمرنگ شود، قیمت طلا در معاملات اولیه امروز دوشنبه شاهد اندکی افزایش بود. سرمایه گذاران منتظر سخنان این هفته سیاستگذاران فدرال رزرو هستند.

 

طلای ۱۸ عیار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز سه شنبه ۸ مهر ۹۹+ جدول

 

 

امروز (۸ مهر۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار  تومان، نیم سکه ۷  میلیون و ۶۲۰ هزار  تومان، ربع سکه ۴میلیون  و ۶۲۰ هزار  تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

 

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۸۱  دلار  و ۳۲ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۹۳ هزار  و ۴۰۰ تومان معامله می‌شود.

 

 قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت  به آخرین معاملات دیروز  ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

 

 

شما می توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

 

نرخ سکه و طلا در ۸ مهر ۹۹

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۳.۸۰۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۱۳.۴۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۷.۶۲۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۴.۶۲۰.۰۰۰
سکه گرمی  ۲.۳۰۰.۰۰۰
اونس جهانی  یک  هزار و ۸۸۱  دلار  و ۳۲ سنت 
طلای ۱۸ عیار  ۱.۲۹۳.۴۰۰

گفتنی است، قیمت های ذکر شده براساس نرخ اعلام شده از سوی اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران است.

 

 

 

نرخ ارز آزاد در روز سه شنبه ۸ مهر ؛ قیمت دلار به کانال 29 هزارتومانی نزدیک شد

 

بر اساس اعلام قیمت دلار و یورو در بازارامروز سه شنبه 8 مهر گفتنی است، تشدید نوسانات ارزی سبب افزایش قیمت دلار به نزدیکی 29 هزار تومان موجب شد تا بازارساز تصمیم جدی برای مدیریت عرضه و تقاضا بگیرد و برهمین اساس علاوه بر افزایش عرضه در بازار با برداشتن سقف فروش در سامانه نیما، از سرگیری فروش ارز سهمیه‌ای و کاهش اختلاف دلار در بازار رسمی و آزاد و البته آزاد شدن فروش ارز پتروشیمی‌ها در صرافی‌های مجاز مقدمات کاهش قیمت‌ها را در بازار ارز فراهم کرد.

 

 

 

قیمت روز ارز در صرافی ملی ایران 

 

 امروز (۸ مهر  ۹۹) هر دلار آمریکا به مبلغ  ۲۸ هزار و ۹۵۰تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۳۳ هزار و ۸۵۰تومان به فروش می‌رسد.

 

نرخ دلار نسبت به دیروز حدود ۲۵۰ تومان افزایش یافته است و یورو نیز ۴۵۰ تومان گران شد.

 

قیمت روز ارز در صرافی ملی  ایران 

ارز  قیمت (تومان)
دلارآمریکا  ۲۸.۹۵۰
یورو  ۳۳.۸۵۰

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
قیمت طلا رو اشتباه زدین