صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۶:۲۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 29
کد خبر: ۶۰۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

آخرین اخبار فروش فوق العاده مهرماه ۹۹ ایران خودرو با ۳۰ هزار خودرو/ زمان قرعه کشی ایران خودرو مهرماه ۹۹+ ارتقا در ۶ محصول ایران خودرو

فروش فوق العاده مهرماه ۹۹ ایران خودرو با 30 هزار خودرو به زودی آغاز می شود. درباره جزئیات بیشتر فروش ایران خودرو و زمان قرعه کشی جدید ایران خودرو در ادامه بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ فروش فوق العاده مهرماه ۹۹ ایران خودرو با 30 هزار خودرو به زودی آغاز می شود. متقاضیان خرید خودرو‌های ایران خودرو که آمار نسبتا بالایی دارند چشم انتظار طرح‌های جدید فروش فوق العاده مهرماه ۹۹ ایران خودرو هستند.  پیش فروش خودروهای ایران خودرو مهرماه 99 به زودی آغاز می شود و قرار است در طرح پیش فروش ایران خودرو 30 هزار خودرو به مشتریان داده شود. پس از پایان ثبت نام قرعه کشی از بین متقاضیان ایران خودرو آغاز می شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو مهرماه 99 از طریق همین سایت اطلاع رسانی می شود.

 

 ایران خودرو می‌تواند ۶۰ درصد ظرفیت تولید خودرو‌های خود را به طرح‌های قبلی اختصاص دهند و می‌توانند ۴۰ درصد ظرفیت تولید خودرو را به طرح‌های جدید و پیش فروش فوق العاده خود در مهر ماه ۹۹ اختصاص دهند. در ادامه جزئیات بیشتر از فروش ایران خودرو مهر ۹۹ را بخوانید.


معاون امور صنایع وزارت صمت در جلسه کمیته خودرو بیان کرد: ایران خودرو و سایپا به ترتیب ماهانه ۱۸ هزار دستگاه و ۷ هزار دستگاه خودرو در قالب فروش فوق العاده اینترنتی با زمان تحویل حداکثر سه ماه تا پایان سال به متقاضیان عرضه خواهند کرد.

 

 

مهدی صادقی نیارکی با بیان این مطلب افزود: این طرح در راستای اجرای مصوبات کمیته خودرو و به منظور مدیریت بازار و افزایش عرضه خودرو انجام خواهد شد.

 

 

فروش فوق العاده ایران خودرو مهر ۹۹


وی همچنین تصریح کرد: خودروسازان ۴۰ درصد از تولیدات خود را به طرح‌های جدید فروش و ۶۰ درصد را به انجام تعهدات قبلی خود اختصاص خواهند داد.

 

معاون امور صنایع وزارت صمت با تاکید بر ضرورت فروش اموال و املاک غیر مولد و مازاد شرکت‌های خودروساز گفت: منابع مالی حاصل از فروش این اموال باید صرف پروژه‌های ساخت داخل و داخلی سازی قطعات مورد نیاز بشود.

 

صادقی نیارکی تصریح کرد: واردات قطعاتی که ساخت داخل می‌شوند، مشمول محدودیت واردات می‌شوند تا تمایل به سمت داخلی‌سازی قطعات افزایش یابد.

 

وی گفت: تولید قطعات اصلی که هنوز ارزبری دارند در قالب پروژه‌های ملی و حمایت بانک‌های عامل و بانک مرکزی می‌بایست به سمت داخلی‌سازی برود.

 

 

تشکیل کمیته‌ای در ایدرو برای رصد برنامه‌های ساخت داخل

 

معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: کمیته‌ای در ایدرو با حضور معاونت طرح و برنامه وزارت متبوع و سایر ذینغعان برای رصد برنامه‌های ساخت داخل و هماهنگی برای تامین تسهیلات مورد نیاز می‌بایست تشکیل شود.



وی در ادامه با اعلام اینکه برگزاری میز‌های ساخت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شد، بیان کرد: اولین میز در حوزه پتروشیمی خواهد بود و میز‌های بعدی به ترتیب در صنعت لوازم خانگی و خودرو برگزار می‌شوند.

 

 چندی پیش پس از جلسه ستاد خودرو در وزارت صنعت اعلام شد که از این پس فروش های فوق العاده دو خودروساز بزرگ کشور که زمان تحویل در این نوع پیش فروش کوتاه تر و کمتر از ۳ ماه است، بیشتر خواهد شد تا افزایش تولید خودرو با عرضه آن به بازار توام شده و اثر کاهنده بر قیمت خودرو داشته باشد.

 

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو نیز در ویدئویی که در ایکوپرس منتشر شده در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد: قطعات مورد نیاز برای تکمیل ۳۰ هزار خودرو مختلف از محصولات ایران خودرو در گمرک موجود است که هماهنگی های لازم برای ترخیص این قطعات انجام شده و با ترخیص این قطعات که ظرف چند روز آینده انجام می شود به زودی این خودروها تکمیل و روانه بازار می شود.وی تصریح کرد: این ۳۰ هزار خودرو را انشاالله در ظرف زمانی کوتاهی به دست مشتریان خواهیم رساند.

 

این اظهارات این گمانه زنی را ایجاد کرده است که پیش فروش ایران خودرو در مهرماه با تکمیل این ۳۰ هزار خودرو انجام خواهد شد.

 

ارتقا در ۶ محصول ایران خودرو 

 

مقیمی که در حاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره شهدای گروه صنعتی ایران خودرو با خبرنگاران سخن می گفت،  همچنین درباره ارتقاهای صورت گرفته در محصولات این شرکت اظهار کرد: ما در ۶ محصول ایران خودرو توانسته ایم ارتقاهایی را رقم بزنیم که این محصولات عبارتند از سمند سورن سال، دنا پلاس، دنای اتوماتیک ( که به بازار عرضه شد و در حال عرضه است ) ، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای و پژو ۲۰۷ SD با سقف شیشه ای.

 

وی با اشاره به توجه ویژه این شرکت به کاهش قیمت تمام شده اظهار امیدواری کرد ظرف یک ماه آینده ایران خودرو بتواند دستاوردهای خود در زمینه ارتقای محصولات را به مردم عرضه کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
یه پیشنهاد جهت ایران خودرو
مگر نه این که این همه ماشین ناقص دارید که در پارکینگ ایران خودرو خوابیده
بیاید همین واشین ها رو به این شرط که ناقص هست به مردم بفروشید اگر خواستن میخرند کسی که به اونها زور نکرده
هم چشم مردم سیر میشه هم دلال ها دستسون کوتاه میشه بجای این که مردم برند ماشین های کار کرده و دست دوم بخرند این ماشین ها رو میخرند
و ایجاد کار میشه برای عده ای دیگر از مردم و دست دلالکوتاه