صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 29
کد خبر: ۶۰۹۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

جزئیات طرح پیش فروش محصولات سایپا+ جزئیات / آغاز پیش فروش 5 محصول سایپا از فردا

نحوه ثبت نام در طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا مهر ۹۹ مشخص شد. نحوه ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا مهر 99 را در خبر زیر بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛

نحوه ثبت نام در طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا مهر ۹۹  را برایتان توضیح دادیم. ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا مهرماه 99 از ساعت 10 صبح فردا آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد. قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت نام انجام می شود و به برندگان قرعه کشی پیش فزوش سایپا مهرماه 99 از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

 

در طرح فروش که از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 99/07/09 (به مدت 3 روز) به صورت شبانه روزی اجرا می‌شود متفاضیان می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

 

برای ورود به سایت سایپا برای ثبت نام در طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا مهر ۹۹ اینجا کلیک کنید. 

 

قیمت خودروهای سایپا در طرح جدید پیش فروش سایپا مهرماه 99

 

ساینا دنده‌ای با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۱ میلیون ریال، تیبا ۲ با مبلغ پیش پرداخت ۳۸۹ میلیون ریال، تیبا صندوقدار با مبلغ پیش پرداخت ۳۵۶ میلیون ریال، سایپا ۱۵۱ با مبلغ پیش پرداخت ۳۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و کوییک R با مبلغ ۵۰۷ میلیون ریال در این طرح پیش فروش خواهند شد.

 

 

 

زمان ثبت نام در طرح جدید پیش فروش 5 خودروی سایپا مهر 99

 

متقاضیان از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۷/۹ می‌توانند به مدت ۳ روز به صورت شبانه روزی با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا اقدام به پیش خرید کنند.

 

 

 متقاضیانی که ازخردادماه سال جاری تا کنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

 

زمان قرعه کشی طرح پیش فروش سایپا مهرماه 99

 

پس از پایان مهلت ثبت نام قرعه کشی از میان متقاضیان خودروهای سایپا صورت می گیرد. زمان قرعه کشی 5 محصول سایپا متعاقبا اعلام می شود.

 

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا مهرماه 99

 

بلافاصله پس از پایان قرعه کشی اسامی برندگان طرح پیش فروش خودرو سایپا از طریق همین سایت اطلاع رسانی می شود. ضمنا برای برندگان طرح پیش فروش خودرو مهر 99 پیامک نیز داده خواهد شد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
سلام بایه کارت بانکی دیگه میشه ثبت‌نام کنی برای یه نفردیگه
مهدی
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
برای پیش فروش اگه پلاک فعال داشته باشی میشه ثبت نام کنی