صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 29
کد خبر: ۶۰۹۹۸
تعداد نظرات: ۷ نظر

شرایط بازنشستگی مادران شاغل دارای ۳ فرزند یا بیشتر

در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش جمعیت، محلس یازدهم شرایط بازنشستگی مادران شاغل دارای ۳ فرزند یا بیشتر را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر شرایط کار برای مادران شاغل باید متفاوت با سایر افراد شاغل باشد. مجلس یازدهم برای افزایش جمعیت تسهیلاتی برای مادران در نظر گرفته است که زنان دارای سه فرزند و بیشتر میتوانند بازنشستگی زودتر از موعد داشته باشند اما شرایط بازنشستگی مادران شاغل دارای ۳ فرزند یا بیشتر چیست؟

 

 

شرایط بازنشستگی مادران شاغل

مجید نصیرایی در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون به ادامه بررسی ها بر سر طرح جمعیت و تعالی خانواده پرداختیم که در این بررسی ها نقطه نظرات نمایندگان بیمه‌ها و بخش مسکن  اخذ شد، بر این اساس پیش بینی می شود در این طرح مادران شاغل صاحب ۳ فرزند یا بیشتر بازنشسته شوند.

 

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود عنوان کرد: بر اساس بررسی ها در طرح جمعیت و تعالی خانواده پیش بینی می شود که مادران شاغل دارای سه فرزند یا بیشتر بازنشسته شوند.

 

وی با بیان اینکه طرح جمعیت و تعالی خانواده دارای ۷۰ ماده است تاکید کرد: ما در این روزهای با تمام توان تلاش کردیم تا این طرح را با دقت به  تصویب برسانیم، جلسات کمیسیون‌ به صورت فوق‌العاده‌ ای را برای بررسی این طرح برگزار کردیم و سعی داریم طی روزهای آینده کار این طرح را در کمیسیون فرهنگی به جمع بندی برسانیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
ای‌باباطرحها‌تاتاییدبشن‌واجرایی‌تابازنشستگی‌‌طول‌میکشن
زیاددلخوش‌نباشین
ناشناس
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
کاش سریعتر تصویب بشه
فرزانه
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
سلام من بیست سال در درمان شاغل هستم و سه فرزند دارم واقعا دارم زیر بار این همه مسئولیت خرد میشم تو رو خدا تکلیف قانون بازنشستگی مادراتن دارای سه فرزند رو معین کنید
مرتضوی
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
نتیجه این طرح چی شد
ناشناس
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
بسیار عالی
مادر شاعل
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
خیلی عالی . ممنون
صدیقه
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
عالیه بسیارخوشحال شدم خداکندبه تصویب برسه