صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - 2020 September 30
کد خبر: ۶۱۰۹۵

ساعت دیدار پرسپولیس و پاختاکور + ترکیب احتمالی دو تیم

ساعت دیدار پرسپولیس و پاختاکور مشخص شد که براساس آن دیدار این ۲ تیم امروز چهارشنبه ۹ مهر ۹۹ ساعت ۲۱:۱۵ شب برگزار می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از سد السد قطر عبور کند تا در مرحله یک چهارم به مصاف پاختاکور ازبکستان برود. ساعت دیدار پرسپولیس و پاختاکور مشخص شد. تست دوپینگ پرسپولیس توسط نهادهای مربوطه انجام شد. دوپینگ پرسولیس از نظر روحی تاثیر زیادی در بازی امشب دارد. جواب تست دوپینگ بازیکنان پرسپولیس منفی شد و سرخ پوشان تهرانی امشب ساعت 21:15 به مصاف پاختاکور ازبکستان می روند. ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار با پاختاکور را در ادامه آورده ایم.

 

نماینده ازبک در گروه خود دوم شد، اما با توجه به حذف الهلال از مسابقات، صدرنشین شد و در مرحله قبلی نیز استقلال را حذف کرد.

 

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امشب از ساعت ۲۱:۱۵ در قطر برگزار خواهدشد.

 

آخرین خبر‌ها از اردوی پرسپولیس اینکه مسئولان باشگاه به شدت به دنبال گرفتن حکم بخشودگی سیامک نعمتی هستند تا این بازیکن که در جدال با السد قطر با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شد، بتواند تیمش را در مصاف با پاختاکور همراهی کند.

 


به نظر می‌رسد مسئولان AFC نظر مساعدی نسبت به تغییر تصمیم داور مسابقه دارند و نعمتی مشکلی برای حضور در دیدار پرسپولیس و پاختاکور نخواهدداشت.

 

برنده دیدار پرسپولیس و پاخناکور باید به مصاف برنده دیدار النصر و الاهلی عربستان برود تا یک پای فینال از غرب آسیا مشخص شود.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پاختاکور:

 

حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری، عیسی آل کثیر

 

 

پرسپولیسی‌ها برای این دیدار سیامک نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

 

برنامه بازی های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020: 

 

چهارشنبه، ۹ مهرماه ۱۳۹۹؛ ورزشگاه جاسم بن حمد قطر

 

النصر عربستان - الاهلی عربستان؛ ساعت ۱۷:۱۰

 

پرسپولیس ایران - پاختاکور ازبکستان؛ ساعت ۲۱:۱۵

 

تیم پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی توانست تیم السد قطر را شکست بدهد. پاختاکور هم با غلبه بر استقلال ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بود.

 

 

کلیپی از چگونگی صعود ۴ تیم برتر غرب آسیا به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

 

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس به همراه حسینی، مدیر روابط بین‌الملل باشگاه و اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در سالن اجوکیشن سیتی برای قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

 

این مراسم پس از معرفی شدن رقبا در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به پایان رسید.

 

​سرمربیان دو تیم النصر و التعاون به همراه مربی پاختاکور و افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس در پایان مراسم قرعه کشی عکسی به یادگار با یکدیگر گرفتند.

 

 

بازی های مرحله یک چهارم در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می‌شود که سرخ ها توانستند در آن الشارجه را ۴ بر صفر شکست دهند.

 

در دیگر دیدار این مرحله النصر و الاهلی عربستان رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: