صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۱۵
  • پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Thursday 16 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 07
کد خبر: ۶۲۰۳۳

آخرین مهلت ثبت نام در پیش فروش ایران خودرو امروز ۱۶ مهر ۹۹+ جزئیات

آخرین مهلت ثبت نام در پیش فروش ایران خودرو ویژه مهر ۹۹ تا ساعات پایانی امروز چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۹ خواهد بود در ادامه این خبر جزئیات بیشتری از پیش فروش ایران خودرو مهر ماه ۹۹ را خواهیم آورد.

به گزارش راهبرد معاصر، فرصت سه روزه فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو که از 14 مهرماه آغاز شده بود  امشب به پایان می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آخرین مهلت ثبت نام در پیش فروش ایران خودرو امروز ۱۶ مهر ۹۹ و جزئیات پیش فروش مهر ماه ایران خودرو با راهبرد معاصر همراه باشید. 

 

در طرح اخیر پیش فروش ایران خودرو ثبت نام متقاضیان تا امشب ادامه دارد، سه محصول رانا پلاس، سورن پلاس و وانت آریسان با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است.

 

در این برنامه فروش، مشتریان هیچ گونه وجهی به عنوان پیش پرداخت واریز نخواهند کرد، منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

جزئیات پیش فروش ایران خودرو مهر ۹۹+ جدول قیمت قطعی 

چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو برخلاف آنچه که پیش از انتصاب علیرضا رزم‌حسینی به سمت وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) صورت می گرفت، در شرایطی برگزار می‌شود که آن زمان که جعفر سرقینی سرپرست این وزارتخانه بود، در چهل و چهارمین جلسه کمیته خودرو از ایجاد شرطی جدید با عنوان واریز ۱۰ درصد مبلغ خودرو به منظور واقعی‌سازی بیشتر تقاضاها یاد کرده و تایید کرده بود که این ۱۰ درصد از مردم دریافت نمی‌شود، بلکه این مبلغ از زمان ثبت‌نام تا زمان اعلام منتخبان قرعه‌کشی در حساب واسط، در یک حساب بانکی به اسم فرد متقاضی خواهد مانده و در حقیقت در حساب فرد بلوکه شده و قابل برداشت نخواهد بود و وارد حساب خودروساز نخواهد شد.

 

اما در بخشنامه این دوره از فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو تاکید شده است که هیچگونه مبلغی از متقاضی دریافت نمی‌شود.

 

همچنین سرپرست پیشین وزارت صمت از افزایش مدت زمان واریز از ۵ روز به ۱۲۰ روز در کنار همان شرط واریز ۱۰ درصد مبلغ خبر داده بود اما همانگونه که اشاره شد، در شرایط جدید باتوجه به اینکه مبلغی پیش از قرعه‌کشی توسط متقاضی واریز نمی‌شود، مهلت واریز منتخبان پس از اعلام اسامی، همان پنج روز است.

 

قیمت قطعی محصولات قابل عرضه در این دوره از فروش فوق‌العاده محصولات مطابق جدول ذیل خواهد بود:

 

 


شرایط ثبت‌نام در پیش فروش جدید ایران خودرو

در این بخشنامه، محدودیت هایی به منظور ایجاد امکان ثبت نام مشتریان واقعی درنظر گرفته شده است.

 

متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی امکان ثبت نام طرح جدید پیش فروش ایران خودرو را نخواهد داشت. اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، ارایه گواهینامه رانندگی،‌ فاصله دست کم ۴۸ ماه از آخرین خرید، ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا،‌ عدم امکان صلح، تعلق شماره حساب و تلفن همراه به نام فرد متقاضی از دیگر محدودیت ها است.

 

در همین راستا گارانتی خودرو نیز در صورت عدم مراجعه مشتری به شبکه خدمات پس از فروش پس از گذشته سه ماه از تحویل خودرو ابطال خواهد شد. سند و فاکتور فروش خودرو نیز تا پایان مدت یک سال از تحویل خودرو به صورت رهن، نزد شرکت ایران خودرو خواهد بود.

 

شروط جدید واریز وجه در پیش فروش ایران خودرو مهر 99

لازم به ذکر است که در این برنامه فروش، مشتریان هیچگونه وجهی به عنوان پیش پرداخت واریز نخواهند کرد و مشتریان منتخب پس از قرعه‌کشی به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

شرایط ثبت نام ایران خودرو

به گزارش اقتصادآنلاین، در بخشنامه طرح پیش فروش ایران خودرو تاکید شده است که کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو و یا دارای پلاک انتظامی فعال بوده و اقدام به ثبت نام در این طرح کنند، ضمن بی اثر شدن این ثبت نام،‌ به مدت سه سال از مشارکت در تمامی طرح های فروش ایران خودرو محروم خواهند شد.

 

سایت ثبت نام ایران خودرو

حداکثر تا سه روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک از سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ اعلام خواهد شد.

 

سایت ثبت نام در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو امروز 16مهر ۹۹

 

حداکثر تا سه روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک از سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ اعلام خواهد شد.

 

سایت ایران خودرو

 

برای ثبت نام محصولات ایران خودرو کلیک کنید

 

برای ثبت نامسورن پلاسکلیک کنید

 

برای ثبت نامرانا پلاسکلیک کنید

 

 

قیمت و شرایط ثبت نام خودرو رانا پلاس

 ایران خودرو فروش ویژه «رانا پلاس» را به صورت عرضه با قیمت قطعی و تحویل 90روزه، از دوشنبه 14مهر‌ماه آغاز کرد؛ بر همین اساس طبق قیمتی که شورای‌ رقابت و ایران‌ خودرو با وجود انتقادات بسیاری اعلام کرده، رانا پلاس (رانا فیس‌لیفت) قرار است برای حواله‌داران با نرخ 144میلیون و 800هزار تومان عرضه شود.

 

قیمت و شرایط ثبت نام خودرو رانا پلاس

به این صورت که طبق روال گذشته، متقاضیان رانا‌ پلاس ابتدا باید فرایند اولیه ثبت‌نام را طی کنند و پس از تایید صلاحیت و برگزاری قرعه‌کشی، نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند؛ طبق این روند، ایران‌خودرو هم باید خودروهای رانا‌پلاس را با قیمت قطعی یعنی 144میلیون و 800هزار تومان و حداکثر طی 90روز به دست خریداران برساند.

 

قیمت احتمالی راناپلاس در بازار آزاد
یکی از انتقادات وارد شده درمورد قیمت اعلامی رانا‌پلاس، ادامه روند اشتباه قیمت‌گذاری دستوری از سوی شورای‌رقابت است؛ همانطور که گفته شد قرار است این خودرو با قیمت قطعی 144میلیون و 800هزار تومان به دارندگان حواله عرضه شود، درحالی که چند ماه قبل مدیران ایران خودرو طی اولین مراسم قرعه کشی از قیمت 93میلیون تومانی برای رانا پلاس خبر داده بودند.

 

ضمن اینکه درحال حاضر قیمت رانا‌ ال‌ایکس در کارخانه حدود 93میلیون و در بازار آزاد تقریبا 228 تا 237میلیون تومان است و با این حساب درمورد قیمت فیس‌لیفت این خودرو، یعنی رانا‌پلاس هم باید منتظر افزایش حداقل دو‌ برابرای در بازار آزاد باشیم.

 

مشخصات رانا‌پلاس
رانا پلاس به پیشرانه 16سوپاپ TU5 و استاندارد آلایندگی یورو5 مجهز است. این پیشرانه 105 اسب بخار را با گشتاور 142نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی قدرت را به چرخ های جلوی این سدان کلاس B می رساند. ایران خودرو رانا پلاس به دو کیسه هوا مجهز است و ترمزهای دیسکی را در بخش جلو دارد.

 

همچنین ایران‌خودرو در تولید این شرکت برنامه‌ای برای بازگرداندن ترمزهای عقب دیسکی به خانواده رانا و پژو206 صندوقدار ندارد و در نمونه جدید رانا هم از ترمز کاسه‌ای در محور عقب استفاده کرده است. در رانا پلاس ترمزهای ABS ، EBD و BA وجود دارد و فرمان‌پذیری از طریق سیستم هیدرولیک سابق انجام می‌شود.

 

 

نظر شما