صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۱۴
  • چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱
  • Wednesday 28 December 2022
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 08
کد خبر: ۶۲۲۱۵

نمایش هشدارهای پلیسی در صفحه ای تی ام بانک ها

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از نمایش هشدارهای پلیسی در صفحه ای تی ام بانک‌ها با عبارت «با کلاه کاسکت ایمن تر است» خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر سرهنگ علی همه خانی در تشریح این خبر اظهار کرد: از دو روز پیش هنگامی که شهروندان برای انجام تراکنش‌های بانکی به دستگاه‌های ای تی ام برخی از بانک‌های سراسر کشور مراجعه کرده اند با پیام «با کلاه کاسکت ایمن تر است» رو به رو شده اند.

 

وی افزود: قطعاً موتورسیکلت سوارانی هم که این پیام آموزشی پلیس راهور تهران بزرگ را مشاهده کرده اند دقیقاً می‌دانند که معنا و مفهوم آن چیست و پلیس از آنها چه انتظاری دارد.

 

سرهنگ همه خانی ادامه داد: با این اقدام تصور می‌شود سعی پلیس راهور تهران بزرگ بر این است که با تبلیغ و توسعه آموزش همگانی و ارتقای فرهنگ ترافیک در بین راکبان موتورسیکلت از بروز تصادفات و حوادث رانندگی جلوگیری کند و بتواند حتی یک موتورسوار را هم با دیدن این پیام آموزشی کلاه کاسکت بر سرش بگذارد که حتماً این اقدام نتیجه بخش خواهد بود.

 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تصریح کرد: با این وجود و با تلاش پلیس راهور تهران بزرگ، این پیغام‌ها و پیام‌های آموزشی کم کم تأثیر خود را بر اکثریت راکبان موتورسیکلت خواهد گذاشت و بالاخره می‌بایست ارتقای فرهنگ ترافیک ثمرات خود را نشان بدهد و درصد استفاده موتورسواران از کلاه کاسکت که تیزرها و پیام‌های آموزشی پلیس راهور فاتب را در رسانه‌ها، تابلوها، بیلبوردها، مراکز فرهنگی و تجاری و همچنین از این پس در ای تی ام ها مشاهده می‌کنند را رو به فزونی نهد.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با روند پخش تیزرها و پیام‌های آموزشی جهت ارتقای فرهنگ ترافیک در بین رانندگان به ویژه قشر موتورسیکلت سواران از این پس شاهد به نمایش در آوردن این تصاویر تأثیرگذار در دیگر صفحات بانک‌ها جهت تأثیر هر چه بیشتر آنها باشیم.

 

سرهنگ همه خانی بیان کرد: به گفته کارشناسان راکبان موتورسیکلت به علت اهمیت موضوع استفاده از کلاه ایمنی می‌بایست به هنگام پیاده شدن از موتورسیکلت خود ابتدا موتور خود را در محل مناسب پارک کرده و پس از پیاده شدن اقدام به برداشتن کلاه ایمنی خود کنند.

 

مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: